اپل در بیانیه ای جدید توضیح داده که چرا ویژگی Stage Manager به آیپدهای M1 محدود شده است


امید دلیری 22 خرداد 1401 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

اپل در بیانیه ای جدید توضیح داده که چرا ویژگی Stage Manager به آیپدهای M1 محدود شده است. این ویژگی که یکی از ویژگی‌های جدید iPadOS 16 می باشد ، به کاربران امکان می‌دهد اندازه برنامه‌ها را به پنجره‌های همپوشانی تغییر دهند تا تجربه چندوظیفه‌ای بهتری داشته باشند. این ویژگی همچنین به طور کامل از نمایشگر خارجی پشتیبانی می کند. درواقع به کاربران اجازه می دهد تا با حداکثر چهار اپلیکیشن در آیپد و حداکثر چهار اپلیکیشن روی صفحه نمایش خارجی به طور همزمان کار کنند. جدیدترین اخبار اپل را در مجله اینترنتی سیبو دنبال کنید.

ویژگی Stage Manager همانقدر که برای برخی از کاربران جذاب است ، باعث ناامیدی برخی از کاربران شده است. چرا که این ویژگی به آیپدهای M1 از جمله آخرین آیپد پرو و آیپد ایر محدود شده است. با این حال اپل در بیانیه ای دلیل خود را برای این محدودیت توضیح داده است. غول فناوری گفته است که این ویژگی نیازمند حافظه داخلی زیاد، ذخیره‌سازی فوق‌العاده سریع و صفحه‌نمایش خارجی انعطاف‌پذیر I/O است. تمامی این نیازمندی ها توسط آیپدهای مجهز به تراشه M1 ارائه می‌شوند.

بیانیه کامل اپل که توسط Rene Ritchie به اشتراک گذاشته شده است :

ویژگی Stage Manager یک تجربه کاملاً یکپارچه است که تجربه پنجره سازی کاملاً جدیدی را ارائه می دهد. این ویژگی فوق العاده سریع و پاسخگو است و به کاربران امکان می دهد 8 برنامه را به طور همزمان در آیپد و یک صفحه نمایش خارجی با وضوح حداکثر 6K اجرا کنند. ارائه این تجربه با فوریتی که کاربران از اولین تجربه لمسی آیپد انتظار دارند، نیاز به حافظه داخلی بزرگ می باشد. علاوه بر این ، نیازمند فضای ذخیره‌سازی فوق‌العاده سریع، و صفحه نمایش خارجی انعطاف‌پذیر I/O می باشد. همگی این ها توسط آیپدهای M1 ارائه می‌شوند.

iPadOS 16 به طور کلی با تمامی مدل‌های آیپد پرو ، نسل سوم آیپد ایر و جدیدتر، نسل پنجم آیپد و جدیدتر و نسل پنجم آیپد مینی و جدیدتر سازگار است.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*