نسخه پریمیوم تلگرام اواخر این ماه عرضه می شود


امید دلیری 22 خرداد 1401 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

نسخه پریمیوم تلگرام اواخر این ماه عرضه می شود. این پیام رسان همه کاره به زودی شروع به قرار دادن برخی ویژگی ها در پشت دیوار پرداخت خواهد کرد. به زبانی ساده تر ، برای استفاده از برخی از ویژگی های این پیام رسان باید هزینه پرداخت کنید. اخبار داغ تکنولوژی را در مجله اینترنتی سیبو دنبال کنید.

تلگرام پریمیوم ، نزدیکتر از همیشه!

Pavel Durov بنیانگذار تلگرام در پستی اعلام کرده است که این سرویس پیام‌رسان در اواخر ماه جاری اشتراک پولی Premium تلگرام را راه‌اندازی می‌کند. این اشتراک به کاربران ویژگی‌ها، سرعت و منابع اضافی ارائه می‌دهد. Durov به برخی از ویژگی‌های نسخه پریمیوم تلگرام یا همان اشتراک اشاره کرده است. از جمله دسترسی زودهنگام به ویژگی‌های جدید، امکان آپلود فایل‌های بزرگتر، استیکرها و واکنش‌های مخصوص اشتراک Premium.

Pavel Durov همچنین تصریح می‌کند که ویژگی‌های موجود و فعلی تلگرام رایگان خواهند ماند. در واقع ویژگی‌های پولی بر تجربه کاربران عادی تأثیری نخواهد گذاشت. کاربران عادی همچنان می توانند به فایل های بزرگتر آپلود شده توسط کاربران نسخه پریمیوم تلگرام نگاه کنند. همچنین می توانند استیکرها و واکنش های آن ها را مشاهده کرده و با آنها تعامل داشته باشند. به گفته Durov ، اشتراک Premium به تلگرام کمک می کند تا برخی از هزینه‌های مربوط به افزایش محدودیت‌های اندازه فایل‌ها، چت‌ها و رسانه‌ها را کاهش دهد.

کاربران تلگرام مدتی است که می دانند نسخه پریمیوم تلگرام در دست ساخت است. چرا که Pavel Durov اولین بار در سال 2020 به این موضوع اشاره کرد. هنوز طیف کاملی از ویژگی‌های اشتراک Premium مشخص نیست. با این حال به نظر می‌رسد که این اشتراک به کاربران فعال و قدرتمند تلگرام کمک می‌کند. مانند روشی که Twitter Blue ویژگی‌های اضافی را برای افرادی که بیشتر از این برنامه استفاده می‌کنند، به ارمغان می‌آورد. داده‌های جمع‌آوری‌شده از نسخه بتای Premium نشان می‌دهد که هزینه آن 4.99 دلار در ماه می باشد. این نسخه دارای ویژگی هایی از جمله دانلود سریع‌تر، پیام‌های صوتی به متن، ابزارهای سفارشی‌سازی چت‌ ، حذف تبلیغات و موارد دیگر می باشد.

 

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*