هم‌اکنون می‌توانید دموی بازی Resident Evil Village را روی مرورگر خود تجربه کنید


Matin 22 خرداد 1401 5 دقیقه مطالعه
iOS 14

بر اساس تازه‌ترین اخبار بازی، شرکت گوگل این امکان را فراهم کرده است که با استفاده از فناوری یکسان با Stadia، نسخه دموی بازی Resident Evil Village را روی مرورگر اجرا کنید. این امکان تنها به کامپیوتر محدود نبوده و تجربه بازی رزیدنت اویل ویلیج روی مرورگر موبایل نیز امکان‌پذیر است.

برای تجربه دموی بازی Resident Evil Village روی مرورگر خود، در ابتدا باید وارد وب سایت مربوطه شوید. در این وب سایت از شما خواسته می‌شود که تاریخ تولد را وارد کنید. پس از این مرحله، با کلیک رو One-click-play یا Play Instantly می‌توانید تجربه دموی رزیدنت اویل ویلیج را شروع کنید.

این نکته را فراموش نکنید که برای بهره‌گیری از این فرصت باید از اتصال پر‌سرعت و پایدار اینترنت بر‌خوردار باشید. در غیر این صورت بازی شما با تاخیر و مشکلات مختلف رو‌به‌رو خواهد شد. در صورتی که هیچ کنترلری در اختیار ندارید، می‌توانید روی کامپیوتر از موس و کیبورد و روی موبایل از کنترل‌های صفحه لمسی برای تجربه دموی بازی Resident Evil Village استفاده کنید.

محدودیتی از بابت تعداد دفعات تجربه بازی مذکور وجود ندارد و هر چند بار که بخواهید می‌توانید آن را اجرا کنید. به خاطر داشته باشید که تجربه دموی بازی رزیدنت اویل ویلیج حجم قابل‌توجهی از اینترنت شما را مصرف خواهد کرد. بر اساس اطلاعات درج شده در وب سایت مربوطه، اجرای نسخه مذکور با رزولوشن 1080p در هر ساعت در حدود 12.6 گیگابایت از حجم اینترنت شما را مصرف می‌کند. این در حالی است که حجم مصرفی در هنگام تجربه دموی بازی Resident Evil Village با رزولوشن 720p در حدود 4.5 گیگابایت در هر ساعت است. به همین دلیل اگر اشتراک اینترنت شما محدودیت حجم دارد، این مورد را در نظر بگیرید.

دموی بازی Resident Evil Village رزیدنت اویل ویلیج

فناوری Stadia در اختیار دیگر شرکت‌ها نیز قرار خواهد گرفت

امکان دسترسی به دموی بازی رزیدنت اویل ویلیج، تازه‌ترین بهره‌گیری از فناوری استریم گوگل خارج از پلتفرم استیدیا است. پیش از این در ماه اکتبر سال 2021، شرکت AT&T این امکان را در اختیار مشترکین شبکه سلولی خود قرار داد که با استفاده از فناوری یکسان، به کل بازی Batman: Arkham Knight دسترسی داشته باشند. در ماه مه سال جاری، برنامه مشابهی برای بازی Control Ultimate Edition ارائه شد.

ارائه این نوع از آثار به خوبی نشان می‌دهد که شرکت‌های مختلف تمایل به پیشبرد این فناوری دارند. در قالب پستی در بلاگ گوگل، این شرکت از فناوری ابری خود به عنوان Immersive Stream (استریم فراگیر) نام برده و ادعا کرده که پلتفرم Stadia با واسطه این فناوری فعالیت می‌کند و به کمک آن ناشران می‌توانند بازی خود را به طور مستقیم به دست بازیکنان برسانند. در ادامه تجربه آثار به صورت استریم، بازیکنان به فروشگاه‌های مربوط به پلتفرم‌های مختلف هدایت شده و می‌توانند نسخه کامل را خریداری کنند. پست منتشر شده در بلاگ گوگل، نه تنها بازیکنان را از ویژگی‌های مختلف Immersive Stream مطلع کرده، بلکه یک ابزار بازاریابی برای شرکای تجاری بالقوه محسوب می‌شود.

این احتمال وجود دارد که با افول پلتفرم استیدیا و در نهای غیر‌فعال شدن آن، زمینه استفاده از این فناوری برای دیگر شرکت‌های بزرگ فراهم شده و افراد بیشتری از آن بهره ببرند.

آیا قصد دارید دموی بازی Resident Evil Village را روی مرورگر تجربه کنید؟ به نظر شما با گسترش این فناوری، کنسول‌های خانگی کنار می‌روند؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*