اپل همچنان در نظر دارد مدل های جدید آیپد پرو را در پاییز 2022 معرفی کند


امید دلیری 23 خرداد 1401 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

اپل همچنان در نظر دارد مدل های جدید آیپد پرو را در پاییز 2022 معرفی کند. به نظر می رسد غول فناوری همچنان در حال برنامه‌ریزی برای رونمایی از نسخه های جدید آی‌پد پرو خود در پاییز سال جاری می باشد. گزارشی جدید ادعا می‌کند که این مدل ها در سال جاری در راه هستند. آن هم با وجود شایعات در مورد عرضه نسخه 14.1 اینچی در سال 2023. جدیدترین اخبار اپل را در مجله اینترنتی سیبو دنبال کنید.

آیا در سال جاری شاهد رونمایی از آیپد پرو جدید خواهیم بود ؟

در تاریخ 9 ژوئن شایعه شد که اپل در حال کار بر روی مدل های جدید آیپد پرو می باشد. یکی از آن ها نسبت به مدل های قبلی بزرگتر می باشد و یک صفحه نمایش 14.1 اینچی mini LED را با تراشه M2 ترکیب می کند. ظاهراً نسخه بزرگتر آی‌پد پرو برای عرضه در اوایل سال 2023 آماده می‌شد. اما تصور می‌شود که مدل های جدید با اندازه های فعلی (11 و 12.9 اینچی) همچنان در سال 2022 معرفی خواهند شد. Mark Gurman در آخرین خبرنامه Power On خود در وبسایت Bloomberg به این نکته اشاره کرده است.

به گفته Mark Gurman ، هیچ برنامه ای برای توقف تولید مدل های 11 و 12.9 اینچی وجود ندارد. آن هم با وجود چشم انداز عرضه مدل 14.1 اینچی در سال آینده. Gurman بر این باور است که مدل‌های جدید آیپد پرو در ماه سپتامبر یا اکتبر عرضه خواهند شد. در واقع به طور قطعی در رویداد پاییزی اپل در سال جاری معرفی خواهند شد.

Mark Gurman انتظار دارد که مدل های جدید آیپد پرو باید شامل ارتقاء به M2، شارژ بی سیم با MagSafe و ارتقاء سیستم دوربین باشند. این پیش‌بینی جدید ، ادعاهای قبلی او را که چندی پیش مطرح کرده بود تکرار می‌کند. گمانه زنی های دیگر در مورد مدل های جدید شامل طراحی شیشه‌ای پشت دستگاه و همچنین نور پس‌زمینه LED مینی برای مدل 11 اینچی می باشد.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*