سریال Sugar ، سریال جدید اپل تی وی پلاس با بازی Colin Farrell


امید دلیری 23 خرداد 1401 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

سریال Sugar ، سریال جدید اپل تی وی پلاس با بازی Colin Farrell. پس از ماه‌ها شایعات ، اپل تأیید کرد که سریال جدید شِکَر «Sugar» با بازی کالین فارل در راه اپل تی وی پلاس می باشد. به گفته اپل ، این سریال جدید ژانر خاص خود را دارد. کالین فارل علاوه بر بازیگری ، یکی از تهیه کنندگان این سریال نیز می باشد. جدیدترین اخبار فیلم ها ، سریال ها و نمایش های +Apple TV را در بخش اپل تی وی مجله اینترنتی سیبو دنبال کنید.

اپل تی وی پلاس در یک بیانیه مطبوعاتی فاش کرد که سفارش تولید سریال Sugar را داده است. اپل در مورد جزئیات این سریال نسبتاً ساکت بوده است. با این حال در دسامبر 2021، آن را به عنوان برداشتی معاصر در ژانر پلیسی توصیف کردند. اپل همچنین گفته است پس از یک وضعیت بسیار رقابتی موفق شده سفارش ساخت این سریال را بدهد. Mark Protosevich تهیه کننده اجرایی این سریال می باشد که در استودیوی اپل ساخته می شود.

کالین فارل

کارگردانی سریال Sugar بر عهده فرناندو میرلس (Fernando Meirelles) می باشد. او سابقه نامزدی جایزه اسکار برای فیلم های City of God ، Constant Gardner و Two Popes را دارد. از دیگر تهیه کنندگان اجرای این سریال می توان Simon Kinberg ، Audrey Chon ، Chip Vucelich و Scott Greenberg را نام برد. Simon Kinberg سابقه نامزدی جایزه Emmy را دارد و بخاطر فیلم های X-Men ، Deadpool و The Martian شناخته می شود. هنوز مشخص نیست سریال جدید چه زمانی پخش خواهد شد.

فرناندو میرلس

سریال شِکَر دومین همکاری اپل تی وی پلاس و کمپانی برای Genre Films می باشد. سریال بنیاد (Invasion) اولین همکاری این دو شرکت بود که اخیراً فصل دوم آن تمدید شده است.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*