Google Maps اکنون هزینه های عوارض سفر شما را تخمین می زند


امید دلیری 24 خرداد 1401 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

Google Maps اکنون هزینه های عوارض سفر شما را تخمین می زند. به گفته گوگل، ویژگی جدیدی به اپلیکیشن مسیریاب یا همان نقشه این شرکت اضافه شده است. این ویژگی جدید مبلغی را که برای رانندگی در یک مسیر باید به عنوان عوارض پرداخت کنید، تخمین می زند. به گفته وبسایت The Verge ، این ویژگی در اپلیکیشن های اندروید و iOS این مسیریاب ظاهر شده است. اخبار داغ تکنولوژی را در مجله اینترنتی سیبو دنبال کنید.

وبسایت Android Police گزارش داده است که ویژگی جدید Google Maps را بر روی دو دستگاه آزمایش کرده است. این وبسایت اشاره کرده است که این ویژگی روی هر دو دستگاهی که در یک مسیر یکسان امتحان شده اند ، قابل مشاهده نیست. در واقع ویژگی جدید فقط برروی یکی از دستگاه ها ظاهر شده است. این ویژگی برای اولین بار توسط گوگل در ماه آوریل اعلام شد.

گوگل می گوید که هزینه عوارض نمایش داده شده بر اساس اطلاعات قابل اعتماد مقامات محلی عوارض می باشد. این ویژگی هنگام محاسبه کل هزینه، کارت عوارض و زمان روز را در نظر می گیرد. همچنین هنگام محاسبه مسیرها، گزینه ای برای جلوگیری از عوارض وجود دارد. Google Maps قبلاً می‌توانست به شما هشدار دهد که سفر شما شامل هزینه عوارض می‌شود. اما محاسبه نمی‌کرد که این عوارض چقدر می‌تواند باشد. گوگل در توییتر خود نوشته :

اکنون زمانی که برای سفرهای بزرگ و کوچک برنامه ریزی می کنید، می توانید قبل از انتخاب مسیر، قیمت های تخمینی عوارض را بررسی کنید. می توانید آنچه را که صرفه جویی می کنید برای میان وعده های جاده ای خرج کنید.

به گفته گوگل، این ویژگی برای نزدیک به 2000 جاده عوارضی در ایالات متحده، هند، ژاپن و اندونزی در دسترس است. این شرکت می گوید که قصد دارد به زودی این ویژگی را در کشورهای بیشتری پشتیبانی کند.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*