Kuo می‌گوید جا به جایی روان بین AR و VR می‌تواند یکی از ویژگی‌های بزرگ هدست اپل باشد


امید دلیری 24 خرداد 1401 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

Kuo می‌گوید جا به جایی روان بین AR و VR می‌تواند یکی از ویژگی‌های بزرگ هدست اپل باشد. تحلیلگر معروف اپل ادعا می کند که هدست واقعیت ترکیبی اپل می تواند یک سوئیچ بی دردسر بین حالت های واقعیت مجازی و واقعیت افزوده ارائه دهد. ویژگی که به طور بالقوه می تواند تبدیل به یکی از نقاط کلیدی فروش این هدست شود. جدیدترین اخبار اپل را در مجله اینترنتی سیبو دنبال کنید.

جا به جایی روان بین واقعیت مجازی و واقعیت افزوده

مدت هاست که شایعاتی در رابطه با هدست اپل منتشر می شوند. محصولی که بارها به عنوان یک دستگاه واقعیت ترکیبی نام برده شده است. این دستگاه می تواند به مقدار یکسان محتوای VR و AR را به کاربر ارائه دهد. برای اپل ، این قابلیت دوگانه می تواند راهی کلیدی برای هجوم به بازار باشد. Ming-Chi Kuo در آخرین توییت خود نوشته :

اکنون همه می‌دانند که تجربه واقعیت مجازی چیست و تجربه واقعیت افزوده ممکن است چگونه باشد. اما برای اکثر مردم، تصور اینکه جا به جایی روان بین AR و VR چه نوع تجربه نوآورانه ای را می تواند ارائه دهد، دشوار است. اما این ویژگی می تواند یکی از نکات کلیدی فروش هدست اپل باشد. یک هدست واقعیت ترکیبی کامل نه تنها سخت افزاری است که می تواند از AR و VR پشتیبانی کند، بلکه توانایی یکپارچه سازی AR و VR و جا به جایی روان بین آنها برای سناریوهای مختلف را دارد.

به همین دلیل است که Kuo از عبارت “AR/MR” برای توصیف هدست اپل استفاده می کند. او همچنین پیش بینی کرده که این محصول در سه ماهه دوم سال 2023 عرضه خواهد شد. در 7 ژوئن، Kuo در توییتر خود جدول زمانی احتمالی برای عرضه این هدست را منتشر کرد. جدولی که نشان می داد این محصول احتمالاً در رویداد ماه ژانویه اپل معرفی شود. گزارش‌های بعدی ادعا کردند که این هدست دچار یک مشکل در توسعه شده است، اما ظاهراً به مرحله توسعه پیشرفته رسیده است.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*