انتشار سومین نسخه بتای iOS 15.6, iPadOS 15.6, tvOS 15.6 و watchOS 8.7 برای توسعه دهندگان


امید دلیری 25 خرداد 1401 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

انتشار سومین نسخه بتای iOS 15.6, iPadOS 15.6, tvOS 15.6 و watchOS 8.7 برای توسعه دهندگان. غول فناوری به دور سوم چرخه نسخه بتای سیستم عامل های جدید خود رسیده است. به این ترتیب سومین نسخه آزمایشی سیستم عامل های جدید اپل در اختیار توسعه دهندگان قرار گرفته اند. جدیدترین اخبار اپل را در مجله اینترنتی سیبو دنبال کنید.

سومین نسخه بتای iOS 15.6, iPadOS 15.6, tvOS 15.6 و watchOS 8.7 برای توسعه دهندگان را می توانید از طریق Apple Developer Center دانلود و نصب کنید. همچنین می توانید این نسخه ها را به روش over-the-air در دستگاه های دارای نرم افزار بتا دریافت کنید. نسخه آزمایشی عمومی معمولاً طی چند روز پس از انتشار نسخه های توسعه دهنده در دسترس قرار می گیرند. نسخه های آزمایشی عمومی از طریق وب سایت نرم افزار Apple Beta در دسترس قرار می گیرند.

سومین نسخه بتای iOS 15.6, iPadOS 15.6, tvOS 15.6 و watchOS 8.7 در حالی منتشر شده اند که دومین نسخه آن ها در 31 مه منتشر شدند. اولین نسخه آن ها نیز در 18 مه منتشر شدند. اپل همچنین سومین به روزرسانی نرم افزاری هوم پاد – HomePod Software Update 15.6 را منتشر کرده است. به نظر می‌رسد که این تمرکز این نسخه‌ها عمدتاً برروی رفع اشکال و بهبود عملکرد می باشد. درواقع تمرکز اصلی اپل بر روی نسخه‌های بتای سیستم‌عامل های جدید خواهد بود ، از جمله iOS 16، iPadOS 16، tvOS 16 و watchOS 9.

اپل و وبسایت AppleInsider به کاربران پیشنهاد می کنند که از نصب نسخه آزمایشی در دستگاه های اصلیشان پرهیز کنند. خصوصاً کاربرانی که در دستگاه خود اطلاعات مهم و پروژه های مهم دارند. از جایی که احتمال از دست رفتن اطلاعات یا سایر موارد وجود دارد ، توصیه می شود نسخه آزمایشی را روی دستگاه های ثانویه یا غیر ضروری نصب کنید.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*