بازی The Texas Chain Saw Massacre سال آینده منتشر می‌شود


Matin 26 خرداد 1401 4 دقیقه مطالعه
iOS 14

بر اساس تازه‌ترین اخبار بازی، در جریان رویداد Xbox Games Showcase Extended اعلام شد که بازی The Texas Chain Saw Massacre (کشتار با اره‌برقی در تگزاس) در سال آینده به عنوان یک اثر بین نسلی منتشر شده و در کنار کامپیوتر، کاربران کنسول‌های نسل هشتم و نهم پلی استیشن و ایکس باکس می‌توانند از آن لذت ببرند.

در دسامبر سال گذشته، شرکت Gun Media که انتشار بازی Friday the 13th: The Game را در کارنامه دارد، از محصول جدید خود که اثری اقتباسی از مجموعه کشتار با اره‌برقی در تگزاس محسوب می‌شود، رونمایی کرد. بازی The Texas Chain Saw Massacre که یک اثر ترسناک چندنفره محسوب می‌شود، تجربه‌ای مشابه آثار قبلی شرکت گان ارائه خواهد کرد.

در قالب رویداد مشترک ایکس باکس و بتسدا نه تنها گیم پلی اثر مذکور به نمایش در آمد، بلکه اعلام شد که این بازی در زمان انتشار به سرویس ایکس باکس گیم پس اضافه می‌شود. به این واسطه تنها در صورت برخورداری از اشتراک سرویس مذکور، می‌توانید بدون صرف هزینه اضافه بازی کشتار با اره‌برقی در تگزاس را تجربه کنید.

بازی کشتار با اره‌برقی در تگزاس دارای مکان‌های مختلف، طیف گسترده‌ای از اسلحه‌ها و شخصیت‌های قابل‌بازی متعدد است. در طول تجربه این اثر موارد بسیاری در دسترس شما قرار می‌گیرد که تجربه شما را بهبود می‌بخشند. اگر از طرفداران بازی‌های ترسناک چندنفره بوده و از تجربه آثار مبتنی بر بقا لذت می‌برید، بدون شک بازی کشتار با اره‌برقی در تگزاس گزینه‌ای جذاب برای شما خواهد بود.

بازی The Texas Chain Saw Massacre کشتار با اره‌برقی در تگزاس

The Texas Chain Saw Massacre یک اثر ترس و بقا چندنفره است

شرکت Gun Media تایید کرده است که بازی کشتار با اره‌برقی در تگزاس یک اثر بین نسلی خواهد بود. به همین دلیل نه تنها کاربران کنسول‌های پلی استیشن 5، ایکس باکس سری اس و ایکس باکس سری ایکس قادر به تجربه بازی The Texas Chain Saw Massacre هستند، بلکه دارندگان کنسول‌های پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان نیز می‌توانند آن را انجام دهند. برای انجام این امر استودیو ناتینگهام شرکت Sumo Digital به خدمت گرفته شده است. استودیو مذکور وظیفه دارد شرایط گیم پلی و جلوه‌های بصری را حفظ کرده و از اجرای بدون مشکل آن روی سخت‌افزار‌های نسل قبل اطمینان حاصل کند.

نظر شما در مورد بازی The Texas Chain Saw Massacre چیست؟ آیا این اثر توانسته نظر شما را به خود جلب کند؟ به نظر شما بازی کشتار با اره‌برقی در تگزاس تا چه اندازه مورد استقبال علاقه‌مندان آثار ترسناک قرار می‌گیرد؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*