بسته الحاقی و حالت سوم شخص بازی Resident Evil Village معرفی شد


Matin 26 خرداد 1401 5 دقیقه مطالعه
iOS 14

طبق جدید‌ترین اخبار بازی، شرکت کپکام قصد دارد به‌زودی محتواهای تازه مختلفی را در اختیار بازیکنان بازی رزیدنت اویل ویلیج قرار داد. به این واسطه علاقه‌مندان می‌توانند از تجربه DLC، محتوا‌های Mercenaries و حالت سوم شخص بازی Resident Evil Village لذت ببرند.

سال گذشته تایید شد که بسته الحاقی بازی Resident Evil Village منتشر خواهد شد. با این حال به جز تایید ساخت این DLC، شرکت Capcom اطلاعات دیگری منتشر نکرد. اما بالاخره پس از مدت‌ها انتظار، این شرکت در قالب رویداد تازه خود بسته الحاقی بازی رزیدنت اویل ویلیج را به طور کامل معرفی کرد.

DLC بازی Resident Evil Village با نام Shadows of Rose شناخته می‌شود. این بسته الحاقی به لحاظ زمانی 16 سال با داستان بازی رزیدنت اویل ویلیج فاصله دارد و شخصیت اصلی آن از ایتن وینترز به دختر او یعنی رز تغییر کرده است. رز دارای قدرت‌های وحشتناکی بوده و مجبور است با تبعات آن دست و پنجه نرم کند. در بسته الحاقی Resident Evil Village: Shadows of Rose که یک تجربه سوم شخص است، رز به منظور پیدا کردن راهی برای از بین بردن قدرت‌هایش، وارد خودآگاهی Megamycete می‌شود. در این شرایط او نه تنها باید با انواع موجودات و هیولاها مبارزه کند، بلکه محیط نیز یک تهدید برای رز محسوب خواهد شد.

سوم شخص بازی Resident Evil Village رزیدنت اویل ویلیج

رز شخصیت اصلی DLC بازی Resident Evil Village است

دومین بخش از محتوا‌های جدید بازی Resident Evil Village در قالب Mercenaries: Additional Orders ارائه خواهند شد. به این واسطه می‌توانید در هنگام تجربه حالت Mercenaries به مواردی از جمله مراحل تازه دسترسی داشته باشید. همچنین شخصیت‌های قابل بازی مختلفی مثل کریس ردفیلد، کارل هایزنبرگ و لیدی دیمیترسکو در دسترس قرار می‌گیرند.

آخرین بخش تازه بازی Resident Evil Village که به احتمال زیاد برای بسیاری از بازیکنان و علاقه‌مندان جذابیت زیادی دارد، امکان تجربه این اثر به صورت سوم شخص است. به این واسطه قادر خواهید بود تمامی بخش‌های حالت داستانی بازی رزیدنت اویل ویلیج را از طریق این زاویه دید تجربه کنید. سازندگان بازی RE Village انیمیشن‌های جدیدی را برای این حالت طراحی کرده و این امکان را فراهم کرده‌اند که چهره ایتن وینترز را برای اولین بار مشاهده کنید.

تمامی موارد گفته شده در قالب بسته الحاقی Winters’ Expansion منتشر خواهند شد. علاقه‌مندان می‌توانند در تاریخ 28 اکتبر (6 آبان)  و هم‌زمان با انتشار نسخه Gold بازی Resident Evil Village، به DLC مذکور دسترسی داشته باشند. بازی Resident Evil Village: Gold Edition علاوه بر بازی اصلی، حاوی بسته الحاقی Winters’ Expansion نیز می‌شود.

سوم شخص بازی Resident Evil Village رزیدنت اویل ویلیج

حالت سوم شخص جذابیت رزیدنت اویل ویلیج را دو‌چندان می‌کند

اما موارد گفته شده تنها برنامه‌های شرکت کپکام برای ماه اکتبر نیستند. این شرکت قصد دارد در کنار موارد گفته شده بالا، بازی Resident Evil Re:Verse را در تاریخ 6 آبان منتشر کند. این اثر که یک تجربه PvP بوده، به صورت رایگان در اختیار خریداران بازی رزیدنت اویل ویلیج قرار می‌گیرد. بازی مذکور این امکان را در اختیار شما قرار می‌دهد که با استفاده از شخصیت‌های مشهور سری RE وارد نبرد‌های 6 نفره شده و برای تبدیل شدن به پیروز میدان تلاش کنید.

بازی Resident Evil Village هم‌اکنون روی پلتفرم‌های کامپیوتر، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری اس و ایکس باکس سری ایکس منتشر شده است. تا‌کنون بیش از 6 میلیون نسخه از این اثر به فروش رسیده و نسخه واقعیت مجازی آن برای هدست PSVR 2 در حال ساخت است. در صورتی که از اینترنت پرسرعت بهره می‌برید، می‌توانید نسخه دموی بازی رزیدنت اویل ویلیج را به صورت رایگان روی مرورگر خود تجربه کنید.

نظر شما در مورد بسته الحاقی و حالت سوم شخص بازی RE Village چیست؟ آیا محتوا‌های جدید این اثر نظر شما را جلب کرده‌اند؟ به نظر شما این موارد چه تاثیری رو تجربه اثر مذکور می‌گذارند؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*