نسخه Adobe Lightroom 5.4 قابلیت ویرایش ویدیو، تنظیمات و ماسک های جدید را اضافه می‌کند


امید دلیری 26 خرداد 1401 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

نسخه Adobe Lightroom 5.4 قابلیت ویرایش ویدیو، تنظیمات و ماسک های جدید را اضافه می‌کند. کمپانی Adobe به تازگی اپلیکیشن لایت روم خود را برای مک و iOS به روزرسانی کرده است. به روزرسانی که مجموعه ای از ویژگی های جدید ویرایش تصویر و همچنین امکان ویرایش ویدئو را برای اولین بار به ارمغان آورد. اخبار داغ تکنولوژی را در مجله اینترنتی سیبو دنبال کنید.

به روزرسانی Adobe Lightroom

کمپانی Adobe به تازگی نسخه Adobe Lightroom 5.4 را برای مک و نسخه 7.4 را برای iOS منتشر کرده است. این اپلیکیشن اکنون به شما امکان می دهد ویدیوها را با استفاده از همان کنترل هایی که برای عکس ها استفاده می شود ویرایش کنید. می‌توانید ویدیوها را کوتاه کنید، رنگ و نوردهی را تنظیم کنید، و از تنظیمات بهینه‌شده پیش فرض برای ویدیو استفاده کنید. Adobe همچنین یک کلاس جدید از تنظیمات پیش فرض تطبیقی ​​مبتنی بر هوش مصنوعی اضافه کرده است. تنظیماتی که به شما امکان می دهند با یک کلیک ، ویرایش های آسمان یا سوژه را در عکس ها انجام دهید. این بخش دارای یک اسلایدر است که به شما توانایی کنترل شدت یک تنظیم پیش فرض را می دهد.

علاوه بر این ، نسخه Adobe Lightroom 5.4 دارای ویژگی جدید حذف قرمزی چشم می باشد. این ویژگی به طور خودکار قرمزی چشم ها را با یک کلیک پیدا کرده و حذف می کند. نمای مقایسه جدید نیز به شما امکان می دهد عکس ها را در کنار هم مقایسه کنید. همچنین بیش از 50 پیش تنظیم جدید و دست ساز وجود دارد که برای فیلم ها، پرتره ها و عکس های کنسرت زنده طراحی شده اند. بخش Discover اکنون قابل جستجو است و به شما امکان می دهد موضوعات مورد علاقه و همچنین عکاسانی را که می خواهید پیدا کنید.

Lightroom برای مک از طریق Adobe’s Creative Cloud 1TB Lightroom با قیمت 9.99 دلار در ماه در دسترس می باشد. همچنین می توان از طریق برنامه Photography ، فتوشاپ و Lightroom را با هم ترکیب کرد. به این ترتیب باید 9.99 دلار و 19.99 دلار در ماه هزینه پرداخت کرد. نسخه آیفون و آیپد را می توان به صورت رایگان از اپ استور دانلود کرد.

 

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*