Billy Crystal در سریال Before اپل تی وی پلاس حضور خواهد داشت


امید دلیری 28 خرداد 1401 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

Billy Crystal در سریال Before اپل تی وی پلاس حضور خواهد داشت. بر اساس گزارشی جدید ، این بازیگر برنده جایزه Emmy در سریال جدید اپل تی وی پلاس حضور دارد. او نقش یک روانپزشک کودک را در این سریال درام بازی خواهد کرد. جدیدترین اخبار فیلم ها ، سریال ها و نمایش های +Apple TV را در بخش اپل تی وی مجله اینترنتی سیبو دنبال کنید.

وبسایت Deadline گزارش جدیدی در رابطه با سریال Before «پیش از این» منتشر کرده است. طبق این گزارش ، اپل در مرحله نهایی کردن جزئیات این سریال از جمله مدت آن قرار دارد. Billy Crystal قرار است نقش یک روانپزشک کودک به نام Eli را بازی کند. داستان این سریال حول محور Eli می چرخد. او با پسری جوان رو به رو می شود که از نظر روحی مشکل دارد و در حال کنار آمدن با مرگ اخیر همسرش می باشد.

بیلی کریستال

Billy Crystal برنده شش جایزه Emmy برای کارهایش در نویسندگی و اجراست. او اخیراً در فیلم هایی از جمله Here Today (اینجا امروز) و Monsters at Work (هیولاها در محل کار) بازی کرده است. Barry Levinson قرار است کارگردانی این سریال را بر عهده بگیرد. او نیز برنده چهار جایزه Emmy برای نمایش هایی از جمله The Carol Burnett Show (برنامه کارول برنت) شده است. 

اپل به تازگی اعلام کرد بود که سریال های Five Days at Memorial و Bad Sisters قرار است در ماه آگوست پخش شوند. غول فناوری همچنین اعلام کرد که سریال Swagger را برای فصل دوم تمدید کرده است. کاربران می توانند محتوای اپل تی وی پلاس را با اشتراک ماهانه 4.99 دلار تماشا کنند. همچنین می توانند از طریق بسته اشتراک Apple One به نمایش های اپل تی وی پلاس دسترسی داشته باشند.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*