اپل سریال Swagger را برای فصل دوم تمدید کرد


امید دلیری 29 خرداد 1401 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

اپل سریال Swagger را برای فصل دوم تمدید کرد. بر اساس گزارشی جدید ، اپل تی وی پلاس این سریال مرتبط با بسکتبال را برای فصل دوم تمدید کرده است. سریالی که با الهام از کوین دورانت (Kevin Durant) بسکتبالیست معروف و محبوب ساخته شده است. جدیدترین اخبار فیلم ها ، سریال ها و نمایش های +Apple TV را در بخش اپل تی وی مجله اینترنتی سیبو دنبال کنید.

سریال Swagger از بسکتبالیست مشهور و محبوب Kevin Durant و تجربیات او از بازی در بسکتبال جوانان و بزرگ شدن در آن الهام گرفته است. بسکتبالیستی که دو بار قهرمانی NBA و دو بار فینال جایزه MVP را در کارنامه ی خود دارد. این مجموعه همچنین به اتحادیه ورزشکاران آماتور (AAU) که Kevin Durant آن را ایجاد کرده نگاهی می اندازد. علاوه بر این ، زندگی بازیکنان ، خانواده ها و مربیان دخیل در این اتحادیه را بررسی می کند.

Reggie Rock Bythewood سازنده ، کارگردان و تهیه کننده سریال Swagger در مورد فصل دوم این سریال گفت :

من بسیار هیجان زده هستم که جزئیات بیشتری از زندگی بسیار پیچیده این شخصیت های باورنکردنی را به اشتراک بگذارم. در فصل دوم، آنها جستجو و کشف خواهند کرد که قهرمان شدن در زمین و خارج از زمین به چه معناست و بازی بسکتبال همچنان پیشگامانه خواهد بود. ما از +Apple TV برای پلتفرم خوبی که هست سپاسگزاریم.

هیچ تاریخ تولید یا پخش فصل دوم سریال Swagger اعلام نشده است. همچنین هنوز مشخص نیست که فصل دوم چند قسمت خواهد بود. فصل اول شامل ده قسمت می باشد که اکنون در حال پخش است.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*