واتس‌اپ اکنون به شما اجازه می دهد مخاطبین مدنظرتان را در تماس های گروهی بی صدا کنید


امید دلیری 29 خرداد 1401 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

واتس‌اپ اکنون به شما اجازه می دهد مخاطبین مدنظرتان را در تماس های گروهی بی صدا کنید. این پیام رسان چندین ویژگی جدید را در هفته گذشته ارائه کرده است. یکی از این ویژگی ها ، امکان بی صدا کردن افراد در طول تماس های گروهی می باشد. وبسایت Android Central این ویژگی را مشاهده کرده است. اخبار داغ تکنولوژی را در مجله اینترنتی سیبو دنبال کنید.

این ویژگی برای نادیده گرفتن افرادی که فراموش می کنند خودشان این کار (mute) را انجام دهند مفید به نظر می رسد. برخی از اپلیکیشن های کنفرانس مانند Zoom و Microsoft Teams، به میزبان‌ها اجازه می‌دهند همه شرکت‌کنندگان (یا افراد خاص) را بی‌صدا کنند. اما معمولاً به کاربران اجازه نمی‌دهند که هر کسی را که می‌خواهند در طول تماس قطع کنند. ویژگی جدید واتس‌اپ سطح جدیدی از کنترل و نظارت را برای تماس های گروهی ارائه می‌کند. ویژگی که برای جلسات پر هرج و مرج مفید به نظر می رسد.

علاوه بر این ، واتس‌اپ اکنون به شما امکان می‌دهد هنگام تماس گروهی به افراد خاصی پیام دهید. مثلاً شاید بخواهید در طول جلسه برای شخصی یادداشت یا جوکی ارسال کنید که ممکن است مناسب کل گروه نباشد. واتس‌اپ همچنین بنر جدیدی طراحی کرده است. این بنر زمانی که فرد جدیدی پس از شروع تماس به آن ملحق شود، به شما هشدار می‌دهد.

چند روز پیش واتس‌اپ اعلام کرد که کاربران اکنون می‌توانند انتخاب کنند کدام مخاطب بتواند عکس پروفایل، وضعیت و آخرین وضعیت بازدید آن ها ببینند. این ویژگی می‌تواند به حفظ پروفایل شما از مخاطبینی که نمی‌خواهید به این اطلاعات 24 ساعته دسترسی داشته باشد، کمک کند. اوایل این هفته نیز واتس‌اپ سرانجام توانایی انتقال اطلاعات از اندروید به آیفون را برای کاربران اندرویدی ارائه کرد.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*