اپل جزئیات شارژ شارژر 35 وات دوگانه USB-C جدید خود را منتشر کرد


امید دلیری 29 خرداد 1401 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

اپل جزئیات شارژ شارژر 35 وات دوگانه USB-C جدید خود را منتشر کرد. غول فناوری طی رویداد WWDC 2022 ، شارژر 35 وات جدید با دو پورت USB-C را معرفی کرد. شارژری که به تازگی برای سفارش در درسترس قرار گرفته است. اکنون اپل سند پشتیبانی جدیدی را برای این شارژر منتشر کرده است. سندی که در آن نحوه تقسیم برق هنگام اتصال دستگاه ها به هر دو پورت توضیح داده شده است. جدیدترین اخبار اپل را در مجله اینترنتی سیبو دنبال کنید.

در اکثر سناریوها، مجموع 35 وات به طور مساوی بین دو دستگاه متصل تقسیم می شود. البته به استثنای زمانی که یکی از دستگاه ها نیاز به برق نسبتاً کمی داشته باشد، مثل اپل واچ یا کیس ایرپاد.

جزئیات شارژ شارژر 35 وات دوگانه USB-C جدید اپل

  • اگر یک مک بوک و یک آیفون یا آیپد را بطور همزمان به شارژر متصل کنید، هر دستگاه حداکثر 17.5 وات دریافت می کند
  • اگر آیفون و آیپد را بطور همزمان به شارژر متصل کنید، هر دستگاه تا 17.5 وات برق دریافت می کند
  • اگر مک بوک یا آیفون و اپل واچ یا ایرپاد را بطور همزمان به شارژر متصل کنید، نوت بوک مک یا آیفون تا 27.5 وات و اپل واچ یا ایرپاد تا 7.5 وات دریافت می کنند

نسخه استاندارد شارژر 35 وات دوگانه USB-C جدید اپل در سراسر جهان در دسترس است. این نسخه دارای سر فیش قابل جابجایی برای سازگاری با سر دوشاخه ها و کابل های داخلی است. نسخه فشرده فقط در ایالات متحده، کانادا، چین، ژاپن، مکزیک و چند کشور دیگر که از سبک نوع A استفاده می کنند موجود است. هر دو نسخه در ایالات متحده 59 دلار قیمت دارند. به گفته وبسایت MacRumors ، این ویژگی برای مسافرت و همچنین کسانی که پریز برق کافی در خانه ندارند مفید است.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*