Ming-Chi Kuo می‌گوید افزایش فروش AirTag می‌تواند منجر به عرضه نسل دوم آن شود


امید دلیری 30 خرداد 1401 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

Ming-Chi Kuo می‌گوید افزایش فروش AirTag می‌تواند منجر به عرضه نسل دوم آن شود. تحلیلگر معروف اپل در توییت جدید خود گفته است که امکان عرضه نسل دوم ایرتگ وجود دارد. اما تنها در صورتی که روند فروش این ردیاب همچنان به رشد خود ادامه دهد. جدیدترین اخبار اپل را در مجله اینترنتی سیبو دنبال کنید.

AirTag به یک گجت اقتصادی مناسب برای کاربران تبدیل شده است. هرچند که برخی از کاربران از عملکرد این ردیاب راضی نبودند. با این حال Ming-Chi Kuo معتقد است که محبوبیت این محصول همچنان در حال افزایش است. این تحلیلگر معتقد است که فروش AirTag از زمان انتشار به تدریج رشد کرده است. تخمین زده می شود که فروش این ردیاب در سال 2021 به حدود 20 میلیون برسد. در حالی که انتظار می رود فروش این محصول در سال 2022 به 35 میلیون برسد.

Ming-Chi Kuo همچنین به چگونگی عرضه AirTag و راه اندازی سیستم های متصل به آن اشاره کرده است. با این که اپل ردیاب بلوتوثی خود را به خوبی معرفی و عرضه کرد ، از زمان عرضه توجه زیادی به آن نکرده است. در واقع تاکنون هیچ تغییر واقعی در این محصول ایجاد نکرده است. Kuo در بخشی از توییت خود نوشته : اگر فروش AirTag به رشد خود ادامه دهند، من معتقدم اپل نسل دوم را توسعه خواهد داد.

اپل معمولاً برای اکثر محصولات خود یک مدل نسل دوم را منتشر کرده است. غول فناوری معمولاً محصولات خود را با ویژگی های جدید در چندین نسل اصلاح می کند. از طرفی گفته می‌شود که برای طراحی نسبتاً ساده این ردیاب ، چیز زیادی وجود ندارد که بتوان در نسل های آینده آن را تغییر داد. اینکه اپل در آینده می تواند با این ردیاب به کجا برود، هنوز مشخص نیست.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*