رویداد مشترک ناروتو و فورتنایت معرفی شد


Matin 31 خرداد 1401 5 دقیقه مطالعه
iOS 14

طبق جدید‌ترین اخبار بازی، به‌زودی رویداد مشترک ناروتو و فورتنایت به نام Fortnite x Naruto Rivals برگزار خواهد شد که در قالب آن اسکین‌های اختصاصی مختلفی در دسترس قرار می‌گیرد.

شرکت اپیک گیمز قصد دارد باری دیگر رویداد مشترکی با مجموعه Naruto در قالب بازی Fortnite برگزار کند. این رویداد که با نام Fortnite x Naruto Rivals شناخته می‌شود، حاوی اسکین‌های متعددی از شخصیت‌های مشهور انیمه ناروتو است. بر اساس اطلاعات فاش شده، در قالب رویداد مذکور اسکین‌های متعلق به کاراکتر‌های ایتاچی، گارا، هیناتا و اوروچیمارو در دسترس بازیکنان بازی فورتنایت قرار خواهد گرفت. ایتاچی اوچیها یکی از مشهور‌ترین و محبوب‌ترین شخصیت‌های تاریخ مجموعه Naruto است؛ بنابراین اضافه شدن آن به اثر مشهور شرکت Epic Games منطقی است.

اگر از طرفداران انیمه ناروتو و از علاقه‌مندان آثار سبک بتل رویال هستید، بدون شک بازی Fortnite بهترین گزینه برای شما است. در واقع بازی فورتنایت تنها اثر سبک Battle Royale است که این امکان را در اختیار شما قرار می‌دهد از اسکین‌های مربوط به شخصیت‌ها محبوب انیمه Naruto برای نبرد استفاده کنید.

طبق اعلام شرکت اپیک گیمز، رویداد Fortnite x Naruto Rivals در تاریخ 23 ژوئن (2 تیر) آغاز خواهد شد. با این وجود که شرکت سازنده بازی Fortnite از انتشار جزئیات بیشتر امتناع کرده، اما افراد مختلفی اقدام به افشای اطلاعات متنوعی از رویداد مشترک ناروتو و فورتنایت کرده‌اند. اولین اخبار مربوط به اضافه شدن اسکین انیمه Naruto به بازی فورتنایت، در قالب  تصویری از یک مجله ژاپنی منتشر شد. در این مجله شخصیت‌های هیناتا، گارا، ایتاچی اوچیها و اوروچیمارو در حالی دیده می‌شوند که لوگوی بازی Fortnite در کنار آن‌ها وجود دارد.

ناروتو و فورتنایت Fortnite

در یک مجله ژاپنی از رویداد ناروتو و فورتنایت خبر داده شده است

بازیکنان حدس می‌زنند که در جریان رویداد Fortnite x Naruto Rivals، باندل Akatsuki یا Team 8 ارائه شود. این امر از آن جهت بوده که تمامی شخصیت‌ها در یک دسته قرار نمی‌گیرند. در حالی که هیناتا جزو تیم 8 بوده، ایتاچی و اوروچیمارو از اعضای آکاتسوکی هستند و گارا پنجمین کازه‌کاگه سوناگاکور محسوب می‌شود. به همین دلیل مشخص نیست که شرکت اپیک گیمز دقیقا چه برنامه‌ای داشته و قرار است اسکین‌های متعلق به مجموعه ناروتو را با چه ترکیبی در دسترس قرار دهد.

از آوریل 2020، شرکت Epic Games روی یک وب سایت جدید از بازی Fortnite با اسم رمز Kawaii 2 کار می‌کند. Kawaii اسم رمز اولین وب سایت Naruto Trials بود. اکنون که رویداد مشترک ناروتو و فورتنایت تایید شده، می‌توان اطمینان داشت که  مجموعه‌ای از وب سایت‌های Nindo Challenges ارائه خواهد شد و به کمک آن‌ها می‌توانید پاداش‌ و XP دریافت کنید.

معرفی رویداد Fortnite x Naruto Rivals واکنش‌های مختلفی را در بین بازیکنان به وجود آورده است. در حالی که بسیاری از طرفداران انیمه ناروتو از این امر خوشحال هستند، اما برخی دیگر نسبت به عدم توجه اپیک گیمز به انیمه‌های مشهوری مثل Attack on Titan و Demon slayer ناراضی هستند. در حال حاضر می‌توان امیدوار بود که شرکت Epic Games دیگر انیمه‌های محبوب را نیز به بازی Fortnite اضافه کند.

نظر شما در مورد رویداد ناروتو و فورتنایت چیست؟ آیا ویژگی‌های Fortnite x Naruto Rivals توجه شما را جلب کرده‌اند؟ به نظر شما اسکین‌های چه انیمه دیگری به بازی Fortnite اضافه خواهد شد؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*