سریال Criminal Record با بازی Peter Capaldi در راه اپل تی وی پلاس


امید دلیری 31 خرداد 1401 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

سریال Criminal Record با بازی Peter Capaldi در راه اپل تی وی پلاس. اپل یک سریال هیجان‌انگیز جدید سفارش داده است که پیتر کاپالدی و Cush Jumbo در آن بازی می کنند. نام این سریال جدید ، سوابق جنایی می باشد که در لندن معاصر اتفاق می‌افتد. جدیدترین اخبار فیلم ها ، سریال ها و نمایش های +Apple TV را در بخش اپل تی وی مجله اینترنتی سیبو دنبال کنید.

Paul Rutman نویسنده و کارگردان سریال Criminal Record می باشد. Peter Capaldi و Cush Jumbo پیش از این در سریال Doctor Who حضور داشته اند. اپل در رابطه با این سریال جدید می‌گوید:

یک تماس تلفنی ناشناس، دو کارآگاه باهوش را به رویارویی بر سر یک پرونده قتل قدیمی می‌کشاند. یکی از آن ها زن جوانی است که در مراحل اولیه حرفه‌اش می باشد. دیگری مردی با ارتباطات قوی که مصمم است از میراث خود محافظت کند. این سریال موضوعات مربوط به نژاد، شکست نهادی و تلاش برای یافتن زمینه‌های مشترک در بریتانیای قطبی شده را بررسی می‌کند.

کوش جامبو و پیتر کاپالدی

Peter Capaldi همچنین برای بازی در سریال های The Thick of It و The Personal History of David Copperfield شناخته می شود. او در سریال Criminal Record نقش DCI Daniel Hegarty را بازی می کند. Cush Jumbo نیز بیشتر برای بازی در سریال های The Good Wife و The Good Fight شناخته می شود. او در سریال جدید اپل تی وی پلاس نقش DS June Lenker را بازی می کند.

سریال سوابق جنایی شامل هشت قسمت می باشد. این سریال به عنوان یک سریال قدرتمند و شخصیت محور مهیج در قلب لندن معاصر توصیف می شود. در حال حاضر این سریال در حال تولید در لندن می باشد و توسط کمپانی های Tod Productions و STV Studios ساخته می شود.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*