اپل نسخه 12.1 اپلیکیشن های Pages ، Numbers و Keynote را منتشر کرد


امید دلیری 1 تیر 1401 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

اپل نسخه 12.1 اپلیکیشن های Pages ، Numbers و Keynote را با ویژگی های جدید منتشر کرد. غول فناوری نسخه‌های جدیدی از سه اپلیکیشن iWork خود را منتشر کرده است. این به روزرسانی ها شامل بهبود عملکرد و ویژگی‌های جدید می باشند. جدیدترین اخبار اپل را در مجله اینترنتی سیبو دنبال کنید.

اپل دو ماه پس از انتشار نسخه 12 اپلیکیشن های Pages ، Numbers و Keynote ، اکنون نسخه 12.1 آن ها را منتشر کرده است. نسخه هایی که به طور قابل ملاحظه ای ویژگی ها و افزوده های بیشتری را به همراه دارند. این به روزرسانی ها برای iOS ، iPadOS و macOS Monterey در دسترس هستند.

اپلیکیشن Numbers

نسخه 12.1 این اپلیکیشن شامل ویژگی جدید و خاصی نیست. به گفته اپل ، عملکرد این اپلیکیشن هنگام درج سطرها و ستون‌ها در جداول بزرگ بهبود یافته است.

اپلیکیشن Pages

نسخه 12.1 این اپلیکیشن برای آیفون ، آیپد و مک ، ویژگی های جدیدی را در اختیار کاربران قرار می دهد. کاربران اکنون می توانند از ادغام میل (mail merge) برای ایجاد نامه‌ها، کارت‌ها و پاکت‌های شخصی برای چندین گیرنده استفاده کنند. الگوهای (templates) جدیدی هم برای دعوت‌نامه‌های رویدادها و گواهی‌ها اضافه شده اند. علاوه بر این ، اسناد این اپلیکیشن اکنون می توانند به عنوان فایل های TXT صادر شوند.

اپلیکیشن Keynote

نسخه 12.1 این اپلیکیشن دارای گزینه‌ای برای افزودن حرکت ظریف و جذابیت بصری می باشد. این گزینه به منظور ارائه‌هایی با پس‌زمینه پویا هستند که در حین انتقال از اسلاید به اسلاید حرکت می‌کنند. تم‌های متحرک جدیدی نیز وجود دارند که دارای پس‌زمینه‌های پویا هستند. همچنین گزینه‌ای برای پرش (skip) یا لغو پرش همه اسلایدها در یک گروه جمع‌شده وجود دارد. 

 

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*