اپل دومین نسخه بتای tvOS 16 , iPadOS 16 , iOS 16 و watchOS 9 را برای توسعه دهندگان منتشر کرد


امید دلیری 4 تیر 1401 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

اپل دومین نسخه بتای tvOS 16 , iPadOS 16 , iOS 16 و watchOS 9 را برای توسعه دهندگان منتشر کرد. غول فناوری اکنون در مرحله دوم انتشار نسخه آزمایشی سیستم عامل های جدید خود قرار گرفته است. به این ترتیب توسعه دهندگان می توانند دومین نسخه آزمایشی iOS 16، iPadOS 16، tvOS 16 و watchOS 9 را امتحان کنند. جدیدترین اخبار اپل را در مجله اینترنتی سیبو دنبال کنید.

توسعه دهندگان می توانند دومین نسخه بتای tvOS 16 , iPadOS 16 , iOS 16 و watchOS 9 را از طریق Apple Developer Center دانلود و نصب کنند. همچنین می توانند این نسخه ها را به روش over-the-air در دستگاه های دارای نرم افزار بتا دریافت کنند. نسخه های آزمایشی عمومی معمولاً طی چند روز پس از انتشار نسخه های توسعه دهنده در دسترس قرار می گیرند. نسخه های آزمایشی عمومی از طریق وب سایت نرم افزار Apple Beta در دسترس قرار می گیرند.

دومین نسخه بتای tvOS 16 , iPadOS 16 , iOS 16 و watchOS 9 در حالی منتشر شده اند که اولین نسخه‌ آن ها اندکی پس از سخنرانی 2022 WWDC در 6 ژوئن منتشر شدند. انتظار می‌رود نسخه‌های عمومی نهایی این سیستم عامل ها در پاییز سال جاری منتشر شوند. از ویژگی‌های جدید این سیستم عامل ها می توان به موارد زیر اشاره کرد : 

  • Stage Manager برای iPadOS
  • صفحه‌های قفل سفارشی برای iOS
  • پشتیبانی از Nintendo Joy-Cons در تمامی پلتفرم‌ها

اپل و وبسایت AppleInsider به کاربران پیشنهاد می کنند که از نصب نسخه آزمایشی در دستگاه های اصلیشان پرهیز کنند. خصوصاً کاربرانی که در دستگاه خود اطلاعات مهم و پروژه های مهم دارند. از جایی که احتمال از دست رفتن اطلاعات یا سایر موارد وجود دارد ، توصیه می شود نسخه آزمایشی را روی دستگاه های ثانویه یا غیر ضروری نصب کنید.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*