توییتر دکمه کپشن بسته را برای کاربران اندروید و iOS در دسترس قرار داد


امید دلیری 4 تیر 1401 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

توییتر دکمه کپشن بسته را برای کاربران اندروید و iOS در دسترس قرار داد. این پلتفرم اجتماعی اعلام کرده است که اکنون دکمه‌ای برای نمایش کپشن ها در پخش‌کننده ویدیوی خود در نسخه های iOS و اندروید قرار داده است. این دکمه در گوشه سمت راست بالای ویدیو نشان داده می شود. در صورتی که ویدیو دارای کپشن باشد ، این دکمه به شما امکان می دهد تا انتخاب کنید که آیا می خواهید کپشن یا توضیحات نوشته شده را ببینید یا خیر. اخبار داغ تکنولوژی را در مجله اینترنتی سیبو دنبال کنید.

توییتر آزمایش دکمه کپشن بسته را در ماه آوریل آغاز کرد. اما این ویژگی تنها برای تعداد محدودی از کاربران آیفون در دسترس بود. مدتی است که نمایش یا عدم نمایش کپشن ها در دستگاه همراه شما توسط عوامل مختلفی تعیین می‌شود. مثلاً می توانستید کپشن ها را در تنظیمات دسترس‌پذیری تلفنتان روشن کنید یا ویدیو را با بصرورت بیصدا تماشا می‌کنید. این موارد هنوز در نظر گرفته می شوند و کاربردی هستند. با این حال اکنون می توانید به راحتی هر زمان که بخواهید کپشن ها را روشن یا خاموش کنید. درست مانند آنچه قبلاً در وب سایت توییتر و بسیاری از پلتفرم های ویدیویی دیگر انجام می دادید.

وبسایت The Verge دکمه کپشن بسته را امتحان کرده است. این وبسایت یکی از پیش نمایش های نتفلیکس را همراه با کپشن در توییتر خود قرار داده است. اعضای این وبسایت توانستند این دکمه را هم در نسخه iOS و هم اندروید مشاهده کنند. اگرچه این ویژگی همچنان کمی مشکل و باگ دارد. گاهی اوقات کپشن ها ظاهر نمی‌شوند و گاهی اوقات فشار دادن دکمه باعث ثابت ماند ویدیو می شود.

Shaokyi Amdo سخنگوی توییتر Shaokyi Amdo گفته است که این دکمه فقط در ویدیوهای دارای کپشن نشان داده می‌شود. درواقع به سیستم خودکار کپشن مربوط نمی‌شود.

 

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*