اپل تی وی پلاس پیش نمایش فصل سوم سریال Trying را منتشر کرد


امید دلیری 5 تیر 1401 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

اپل تی وی پلاس پیش نمایش فصل سوم سریال Trying را منتشر کرد. غول فناوری قبل از پخش فصل سوم این سریال کمدی در 22 ژوئیه 2022، پیش نمایش آن را منتشر کرده است. پیش نمایشی که نشان می دهد این زوج (Nikki و Jason) با فرزندان خود با چه مشکلات جدیدی روبرو خواهند شد. جدیدترین اخبار فیلم ها ، سریال ها و نمایش های +Apple TV را در بخش اپل تی وی مجله اینترنتی سیبو دنبال کنید.

فصل سوم سریال Trying دارای هشت قسمت می باشد. این فصل Nikki و Jason را دنبال می کند که به‌عنوان والدین جدید دو فرزندی که هنوز در حال آشنایی با آنها هستند بیدار می‌شوند. پیش نمایش منتشر شده نشان می دهد که پیوند آن ها به عنوان یک خانواده جدید چقدر سخت خواهد بود. بعلاوه ، بچه‌ها برایشان سخت است که خود را با شرایط وفق دهند. به این ترتیب Nikki و Jason مجبور می‌شوند خانه اجاره‌ای خود را ترک کنند. این خطر وجود دارد که آن ها نتوانند بچه‌ها را نگه دارند.

دو قسمت اول از فصل سوم سریال Trying ، روز جمعه 22 ژوئیه 2022 پخش می شوند. شش قسمت باقی مانده نیز به صورت هفتگی پخش می شوند. فصل سوم به طور بالقوه می تواند فصل پایانی این سریال باشد. زیرا طبق گزارش ها، اپل هنوز فصل چهارم آن را سفارش نداده است. با این حال، وبسایت Deadline گزارش داده است که گفت و گوهایی در مورد فصل چهارم در حال انجام است.

اپل این سریال کمدی را به عنوان اولین سریال کمدی بریتانیایی فیلمنامه دار خود از BBC خریداری کرد. این سریال در ماه May سال 2020 با نقدهای مثبت مواجه شد. از آن زمان قرار شد این سریال حداقل برای دو فصل ساخته شود. Andy Wolton نویسنده و سازنده سریال Trying (تلاش کردن) می باشد.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*