گمانه زنی های جدید در مورد نسل دوم ایرپاد پرو


امید دلیری 5 تیر 1401 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

گمانه زنی های جدید در مورد نسل دوم ایرپاد پرو. طبق گزارشی از وبسایت 52Audio، نسل بعدی AirPods Pro می‌تواند دارای لیست طولانی از ویژگی‌های جدید باشد. ویژگی هایی مثل تشخیص ضربان قلب، توانایی عملکرد به عنوان سمعک و یک پورت USB-C. جدیدترین اخبار اپل را در مجله اینترنتی سیبو دنبال کنید.

وبسایت 52Audio ادعا می‌کند که اطلاعات جدیدی در مورد نسل دوم ایرپاد پرو بدست آورده است. همچنین از این اطلاعات برای ارائه رندرهایی در مورد ظاهر هدفون بلوتوثی آینده اپل استفاده کرده است. از نظر طراحی، برخلاف برخی شایعات در مورد طراحی بدون پایه، هنوز یک پایه وجود دارد. در کل، مدل جدید از نظر طراحی بسیار شبیه به نسل اول ایرپاد پرو و ​​ایرپاد ۳ می باشد. اما به غیر از طراحی مشابه ، دارای لیست بلندبالایی از ویژگی های جدید می باشد. برخی از این ویژگی ها را قبلاً شنیده بودیم. اما گزارش امروز جزئیات بیشتری ارائه می دهد.

ویژگی های جدید نسل دوم ایرپاد پرو

  • تراشه H1 به روز شده. انتظار می رود تراشه H1 به روز شده دارای سیستم بسته بندی SiP ارتقا یافته و قابلیت حذف نویز خود تطبیقی ​​باشد. تراشه جدید همچنین دارای عملکرد بهتر و بهبود مصرف انرژی نیز خواهد بود.
  • Find My. انتظار می‌رود مدل جدید از قابلیت Find My پشتیبانی کند. شایعات قبلی ادعا کرده اند که یک بلندگو بر روی کیس مدل جدید وجود دارد که صدا پخش می کند. به این ترتیب کاربر به راحتی می تواند آن را پیدا کند.
  • تشخیص ضربان قلب. قبلاً شایعات قبلی درباره ورود سنسورهای سلامت به ایرپاد پرو منتشر شده بودند. اکنون وبسایت 52Audio ادعا می کند که این سنسورها می توانند ضربان قلب را از داخل گوش تشخیص دهند.
  • تشخیص دما. سنسور تشخیص ضربان قلب ممکن است از تشخیص دما نیز پشتیبانی کند. البته این مورد در حد فرضیه می باشد و وبسایت 52Audio آن را تأیید نکرده است.
  • بهبود صدا. نسل دوم ایرپاد پرو ظاهراً دارای ویؤگی آکوستیک مشابه ایرپاد 3 می باشد. این ویژگی ترکیبی از واحدهای درایو با دامنه بالا سفارشی‌سازی شده و تقویت‌کننده‌های برد دینامیکی بالا را ارائه می‌دهد.
  • درگاه USB-C. احتمال دارد مدل جدید به جای درگاه لایتنینگ از یک درگاه USB-C استفاده کند.
  • توانایی عملکرد به عنوان سمعک. وبسایت 52Audio ادعا می کند که مدل جدید می تواند به عنوان سمعک عمل می کند.

وبسایت 52Audio قبلاً اطلاعات دقیقی در مورد محصولات صوتی آینده اپل ارائه کرده است. اما از طرف دیگر ، برخی از شایعات مشکوک و عجیب را هم به اشتراک گذاشته است. بنابراین سابقه متفاوتی دارد. برخی از این ویژگی‌ها قابل قبول به نظر می‌رسند، زیرا قبلاً نکاتی در مورد آنها شنیده‌ایم. اما برخی دیگر مانند عملکرد به عنوان سمعک، عجیب‌ هستند.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*