نمایشگر همیشه روشن آیفون 14 پرو ، ویجت های صفحه قفل جدید iOS 16 را نشان می دهد


امید دلیری 6 تیر 1401 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

نمایشگر همیشه روشن آیفون 14 پرو ، ویجت های صفحه قفل جدید iOS 16 را نشان می دهد. به طور گسترده ای انتظار می رود مدل های پرو آیفون 14 دارای نمایشگر همیشه روشن باشند. نمایشگرهایی که به کاربران امکان می دهند بدون نیاز به ضربه زدن برای بیدار کردن صفحه، اطلاعاتی را مشاهده کنند. جدیدترین اخبار اپل را در مجله اینترنتی سیبو دنبال کنید.

Mark Gurman در آخرین خبرنامه Power On خود در وبسایت Bloomberg به این موضوع اشاره کرده است. او گفته است که این ویژگی شامل پشتیبانی از ویجت‌های صفحه قفل جدید iOS 16 برای اپلیکیشن های weather، fitness و موارد دیگر می‌شود. به گفته Gurman آیفون 14 پرو نیز مانند اپل واچ می‌تواند ویجت‌های مختلفی را نشان دهد. از جمله آب و هوا، تقویم، سهام، فعالیت‌ها. همچنین صفحه نمایش در روشنایی و نرخ فریم پایین باقی می‌ماند. علاوه بر این ، تنظیماتی مانند اپل واچ وجود خواهد داشت. تنظیماتی که از نمایش داده های حساس در صفحه قفل جلوگیری می کند. خصوصاً مواردی که ممکن است همه افراد بتوانند آن ها را ببینند.

نمایشگر جدید احتمالاً می تواند زمان، تاریخ و نشانگر اعلان های خوانده نشده را در صفحه قفل جدید iOS 16 نشان دهد. به احتمال زیاد اپل به کاربران این امکان را می دهد که از طریق تنظیمات، نمایشگر همیشه روشن را در مدل های پرو آیفون 14 فعال یا غیرفعال کنند. به گفته Gurman ، حالت همیشه روشن نمایشگر باید عمر باتری را با ترکیبی از روشنایی کمتر و نرخ تازه سازی کم حفظ کند. اپل در مدل های پرو آیفون 13 از فناوری ProMotion در نمایشگر آن ها استفاده کرد. فناوری که اجازه می‌دهد نمایشگر در حالت بیکار تا 10 هرتز افت کند. Ross Young تحلیلگر صنعت نمایشگرها انتظار دارد که مدل‌های پرو آیفون 14 احتمالاً مانند اپل واچ تا 1 هرتز کاهش پیدا کنند.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*