اپل تی وی پلاس اولین پیش نمایش سریال Surface را منتشر کرد


امید دلیری 7 تیر 1401 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

اپل تی وی پلاس اولین پیش نمایش سریال Surface را منتشر کرد. این سریال هیجان‌انگیز جدید قرار است از 29 ژوئیه 2022 پخش شود. Gugu Mbatha-Raw از ستارگان این سریال می باشد. جدیدترین اخبار فیلم ها ، سریال ها و نمایش های +Apple TV را در بخش اپل تی وی مجله اینترنتی سیبو دنبال کنید.

سریال Surface اولین بار در سال 2020 معرفی شد. این سریال هیجان انگیز دارای هشت قسمت می باشد که توسط کمپانی Reese Witherspoon’s Hello Sunshine برای اپل ساخته شده است. Gugu Mbatha-Raw نقش زنی به نام Sophie را بازی می‌کند. او به دلیل ضربه شدیدی که به سرش وارد شده ، خاطرات کمی را به یاد می آورد. پیش نمایش منتشر شده Sophie را نشان می‌دهد که متوجه می‌شود آنچه دوستانش و حتی شوهرش درباره گذشته‌اش به او می‌گویند ممکن است درست نباشد.

از دیگر بازیگران این سریال می توان به Oliver Jackson-Cohen اشاره کرد. او نقش James ، شوهر Sophie و ​​شریک یک شرکت سرمایه گذاری خطرناک را بازی کند. Stephan James نقش یک پلیس مخفی به نام Baden را بازی می کند که ارتباط قوی با Sophie دارد. Ari Graynor نقش Caroline و Francois Arnaud نقش Harrison را بازی خواهند کرد. همچنین Marianne Jean Baptiste نقش Hannah و Millie Brady نقش Eliza را بازی می کنند.

اپل در مورد سریال Surface می گوید :

این سریال از طریق پیچ و تاب و یک مثلث عشقی غیرمنتظره ، سوالی مطرح می کند. اگر یک روز از خواب بیدار می شدی و متوجه می شدی که رازهای خودت را فراموش کردی ، چه می شد؟

این سریال داستانی از خودیابی است. داستانی که به این موضوع فکر می کند که آیا از قبل برنامه ریزی شده ایم تا آن چیزی که هستیم شویم یا خودمان هویت خود را انتخاب می کنیم.

Veronica West نویسنده و سازنده این سریال می باشد. او بیشتر به خاطر همکاری در ساخت سریال تلویزیونی وفاداری بالا (High Fidelity) شبکه Hulu شناخته می شود. سه قسمت اول سریال جدید در روز جمعه 29 ژوئیه 2022 پخش خواهند شد. قسمت‌های باقی‌مانده نیز به صورت هفتگی در روزهای جمعه پخش می‌شوند.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*