بازی جهان‌آزاد Code: To Jin Yong معرفی شد: هنرهای رزمی با آنریل انجین 5


Matin 7 تیر 1401 4 دقیقه مطالعه
iOS 14

شرکت چینی تنسنت (Tencent Games) رسماً از بازی Code: To Jin Yong اثری جهان‌آزاد با تکیه‌بر هنرهای رزمی چین رونمایی کرد. این بازی رزمی سفری مهیج به دوران چین باستان خواهد بود و توسعه آن توسط آنریل انجین 5 تایید شده است. بازی جدید توسط استودیوهای داخلی تنسنت توسعه داده می‌شود و این قدیمی بزرگ برای توسعه بازی‌ کامپیوتر و کنسول توسط تنسنت است.

طبق آخرین اخبار بازی، Code: To Jin Yong توسط استودیو Lighspeed ساخته می‌شود. این استودیو توسعه‌دهنده بازی پابجی موبایل و ایپکس لجندز موبایل است و طبق برنامه‌ریزی قبلی، وارد عرصه ساخت بازی تراز اول شده است. این اولین بازی تراز اول و مخصوص کامپیوتر و کنسول این استودیو است که بر اساس رما‌ن‌های تاریخی نویسنده افسانه‌ای چینی، جین یونگ، ساخته می‌شود. بازی کد تو جین یونگ به دنبال نمایش هنرهای رزمی چین در زمینه‌ای تازه است.

دو دقیقه از تریلر معرفی بازی در کنفرانس تنسنت 2022 نمایش داده شد. این ویدیو، مبارزات شمشیری سریع و مهیج را میان دو شخصیت نشان می‌دهد و به نظر می‌رسد که بازی دارای دوئل مخصوص با شمشیر و مبارزات تن به تن است. استودیو به‌منظور بهبود سیستم مبارزه از جادو نیز به‌نوعی استفاده کرده است. همان‌طور که در تریلر می‌توانید ببینید؛ شخصیت اصلی از قدرت باد برای شکست دادن حریف استفاده می‌کند و حریف نیز دستان خود را به‌سوی او پرتاب می‌کند.

بازی Code: To Jin Yong تنسنت

ویژگی‌های بازی Code: To Jin Yong

استودیو Lightspeed از دوربین سوم‌شخص با قابلیت جابه‌جایی در حین مبارزه استفاده کرده است و مبارزات بازی Code: To Jin Yong اندکی به بازی‌های مبارزه‌ای و حتی سری بازی NieR پیدا کرده است. روند مبارزه بسیار سریع است تا بازی‌کننده بتواند تهییج شود. تنسنت قول داده که بازی کد تو جین یونگ به نویسنده افسانه‌ای چین احترام بگذارد و رمان‌های معروف وی که ترکیبی از روایت مهیج و هنرهای رزمی چینی هستند را به یک بازی پرطرفدار تبدیل کند. تنسنت همچنین ساخت فیلم، سریال و بازی‌های دیگر بر اساس رمان‌های جین یونگ را تایید کرد.

بازی Code: To Jin Yong اولین اثر مدرن در دنیای افسانه‌ای جین یونگ خواهد بود و البته اولین بازی‌ای که برای مخاطب انگلیسی‌زبان طراحی شده است. شرکت‌های چینی در طی چند سال اخیر شروع به تولید بازی‌ برای مخاطب غربی کرده‌اند و صنعت بازی در این کشور رشد شایانی داشته است. در حال حاضر زمان انتشار بازی توسط تنسنت اعلام نشده؛ اما تریلر نشان می‌دهد که توسعه بازی پایان نیافته است و همچنین پلتفرم‌های نهایی نیز در هاله‌ای ابهام قرار دارند.

استفاده از آنریل انجین 5‌ در توسعه بازی باعث شده تا گرافیک بازی چشم‌نواز و زیبا باشد و جزئیات صورت شخصیت اصلی نیز عمق توجه استودیو به جلوه‌های بصری را نشان می‌دهد. به نظر می‌رسد که این بازی تنها برای کنسول‌های نسل جدید و کامپیوتر گیمینگ در دسترس قرار گیرد. گفتنی است شرکت تنسنت در طی چند سال اخیر با خرید Riot Games و Turtle Rock قدم‌های جدی برای ساخت بازی کامپیوتر برداشته است. نظر شما چیست؟

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*