تعداد دنبال کنندگان ایلان ماسک در توییتر به بیش از 100 میلیون رسید


امید دلیری 7 تیر 1401 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

تعداد دنبال کنندگان ایلان ماسک در توییتر به بیش از 100 میلیون رسید. تعداد فالوورها یا همان دنبال کنندگان پادشاه فناوری (ماسک) در توییتر به تازگی از مرز 100 میلیون عبور کرده است. او اکنون ششمین کاربر این پلتفرم می باشد که به تعداد فالوورهای 9 رقمی رسیده است. اخبار داغ تکنولوژی را در مجله اینترنتی سیبو دنبال کنید.

رکوردی دیگر برای ایلان ماسک

طبق گفته وبسایت SocialBlade، ماسک در فاصله زمانی بین 26 ژوئن تا 27 ژوئن به نقطه عطف رسیده است. او در این دو روز بیش از 150000 دنبال کننده به دست آورده است. تا لحظه نگارش این مقاله، ماسک اکنون 100,059,886 دنبال کننده دارد. رسیدن تعداد دنبال کنندگان ایلان ماسک در توییتر به این نقطه عطف به چند دلیل جالب است. اول این که واضح است که او در حال حاضر در حال خرید توییتر به قیمت 44 میلیارد دلار است. این امر در نهایت می تواند او را در موقعیتی منحصر به فرد قرار دهد.

قابل توجه است که میزان استفاده ماسک از توییتر با پنج حساب دیگری که به مرز 100 میلیون دنبال کننده رسیده اند متفاوت است. باراک اوباما به‌روزرسانی‌های مکرر را پست می‌کند. در حالی که ریحانا، کیتی پری و کریستیانو رونالدو نیز حضور مؤثری در توییتر دارند. ظاهراً حساب جاستین بیبر توسط خود او مدیریت می شود، اما او از 16 فوریه توییت نکرده است.

دومین جنبه جالب توجه رسیدن تعداد دنبال کنندگان ایلان ماسک در توییتر به 100 میلیون ، مطرح شدن یک سؤال است. چه تعداد از این حساب ها واقعی و چه تعداد جعلی هستند؟ توییتر تخمین زده است که کمتر از 5 درصد از حساب‌های موجود در این پلتفرم ، ربات‌ها هستند. اما ماسک ابراز نگرانی کرده است که این تعداد می‌تواند بسیار بیشتر باشد. او همچنین توییر را تهدید کرده است که در صورت عدم ارائه مدرک و آمار دقیق ، از معامله خود برای خرید توییتر منصرف خواهد شد. اما آیا ماسک واقعاً نگران ربات‌های اسپم توییتر است یا اینکه فقط دنبال بهانه‌ای برای خرید توییتر با قیمت پایین‌تر می باشد.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*