بازی جدید مارول توسط شرکت الکترونیک آرتز ساخته می‌شود


Matin 8 تیر 1401 4 دقیقه مطالعه
iOS 14

بر اساس تازه‌ترین اخبار بازی، موسس رسانه XboxEra یعنی نیک بیکر اعلام کرده است که شرکت الکترونیک آرتز قصد دارد یک بازی جدید با محوریت مارول بسازد.

مارول به عنوان یکی از اصلی‌ترین شرکت‌های فعال در حوزه سرگرمی محسوب می‌شود که به لطف کمیک بوک‌ها، فیلم‌های سینمایی، سریال‌های تلویزیونی و بازی‌های ویدیویی میلیون‌ها مخاطب در سراسر جهان دارد. تازه‌ترین بازی اقتباسی از کاراکتر‌های این شرکت با نام Midnight Suns شناخته شده و استودیو Firaxis مسئولیت ساخت آن را بر عهده دارد. علاوه بر این استودیو Insomniac Games مشغول ساخت دومین اثر مرد عنکبوتی خود با نام بازی Marvel’s Spider-Man 2 است. در این بین نباید بازی Marvel Snap (محصول استودیو Second Dinner) و محصول بی‌نام امی هنیگ که با اقتباس از شخصیت‌های مارول ساخته می‌شود، فراموش کنیم.

با وجود تعدد پروژه‌های در حال ساخت، به نظر نمی رسد که آثار اقتباسی از مجموعه‌های شرکت Marvel تنها به موارد گفته شده ختم شود. نیک بیکر، موسس رسانه XboxEra، به‌تازگی اعلام کرده است که شرکت EA قصد دارد اثر تازه‌ای با محوریت مارول بسازد. نیک بیکر این خبر را در قالب اپیزود اخیر پادکست XboxEra و به نقل از یک منبع آگاه اعلام کرده است. اگر‌چه وی اعلام کرده است که محصول جدید شرکت الکترونیک آرتز از آثار شرکت Marvel اقتباس خواهد شد، اما او از افشای هر گونه اطلاعات بیشتر امتناع کرده است. همچنین مدت زمانی که این اثر در حال ساخت بوده و چه استودیو وظیفه تولید آن را بر عهده دارد، همچنان در هاله‌ای از ابهام قرار دارند.

بازی جدید مارول الکترونیک آرتز

مشخص نیست EA از کدام شخصیت‌های مارول استفاده می‌کند

با توجه به این که استودیو DICE سرگرم سری Battlefield است، استودیو BioWare مشغول ساخت بازی‌های Dragon Age: Dreadwolf و Mass Effect جدید بوده و استودیو Respawn تولید بازی Star Wars: Jedi Survivor را در دستور کار دارد، می‌توان نتیجه گرفت که بازی جدید مارول توسط استودیو Motive ساخته خواهد شد. استودیو مذکور هم‌اکنون پروسه تولید نسخه ریمیک بازی Dead Space را پشت سر می‌گذارد که در تاریخ 27 ژانویه 2023 (7 بهمن 1401) منتشر خواهد شد.

نظر شما در مورد ساخت اثری تازه با محوریت آثار شرکت Marvel توسط شرکت الکترونیک آرتز چیست؟ به نظر شما کدام‌یک از شخصیت‌ها در این اثر حضور خواهند داشت؟ با توجه به تعداد بالای آثاری که از دنیای مارول اقتباس شده‌اند، محصول شرکت EA تا چه اندازه شانس موفقیت دارد؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*