تأمین کنندگان اپل کار بر روی نسل دوم آیپد OLED را آغاز کرده اند


امید دلیری 9 تیر 1401 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

تأمین کنندگان اپل کار بر روی نسل دوم آیپد OLED را آغاز کرده اند. براساس گزارش جدید وبسایت The Elec ، تأمین کنندگان اپل در حال حاضر روی پنل نمایشگر نسل دوم آیپدهای OLED کار می کنند. جدیدترین اخبار اپل را در مجله اینترنتی سیبو دنبال کنید.

گفته می‌شود سامسونگ در حال مذاکره بر سر قیمت تجهیزات جدید OLED 8.5 می باشد. تجهیزاتی که برای ساخت پنل‌های نمایشگر OLED برای دستگاه‌هایی از جمله تبلت‌ ها طراحی شده اند. طبق گزارش‌ها، سامسونگ قصد دارد از این تجهیزات برای تولید انبوه پنل‌های OLED نسل 8.5 استفاده کند. پنل هایی که در اواخر سال 2024 برای نسل دوم آیپد OLED اپل استفاده می شوند.

اپل از سال گذشته تغییر نمایشگرهای آیپد و مک بوک خود را به نمایشگرهای مینی ال‌ای‌دی آغاز کرده است. ظاهراً نمایشگر OLED گام بعدی خواهد بود. برخلاف نمایشگرهای مینی ال‌ای‌دی، پنل‌های OLED از پیکسل‌هایی استفاده می‌کنند که خود ساطع می‌کنند و نیازی به نور پس‌زمینه ندارند. این امر می‌تواند نسبت کنتراست را بهبود بخشد و به افرایش عمر باتری در مدل‌های آینده آیپد و مک‌بوک کمک کند.

اپل در حال حاضر از نمایشگرهای OLED در آخرین آیفون های خود و تمامی مدل های اپل واچ استفاده کرده است. انتظار می‌رود نسل اول آیپدهای OLED متشکل از آیپد پرو 11 و 12.9 اینچی، از نمایشگرهای نسل 6 OLED استفاده کنند. نمایشگرهایی که توسط توسط ال جی و سامسونگ ساخته شده اند. ظاهراً قرار است اولین سری از آیپدهای OLED در سال 2024 عرضه شوند. بنابراین ظاهراً تولید انبوه نمایشگرهای مختص مدل‌های نسل دوم ، اواخر سال 2024 آغاز می شود.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*