تاریخ انتشار بازی قصه بیستون مشخص شد


Matin 9 تیر 1401 3 دقیقه مطالعه
iOS 14

بازی «قصه بیستون» (The Tale of Bistun) بالاخره در تابستان امسال عرضه خواهد شد. IMGN.PRO ناشر لهستانی بازی با اعلام رسمی تاریخ انتشار بازی قصه بیستون تایید کرد که بازی ساخته شده بر اساس افسانه پارسی خسرو و شیرین، کمتر از یک ماه دیگر عرضه می‌شود.

این بازی برای کنسول‌های ایکس باکس و همچنین رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد. تیم سازنده این بازی، استودیوی بازی‌سازی مستقل ایرانی «بلک کیوب» (Black Cube) مستقر در کشور هلند است.

داستان این بازی بر اساس اثر منظوم و عاشقانه شاعر ایرانی، نظامی گنجوی یعنی «خسرو و شیرین» روایت خواهد شد. در مورد گیم‌پلی بازی باید گفت که با مبارزات تاکتیکی نزدیک مواجه هستیم و محیطی پویا، که بر اساس اساطیر کهن ایرانی ساخته شده است. اغلب زمان بازی به ماجراجویی در «کوه بیستون» می‌گذرد. با این‌که بیستون زیبا و پرجزئیات است، پر از دیوها و هیولاهای خطرناک هم خواهد بود. بنابراین گذر از پیچ و خم‌های بیستون، جذابیت بالایی دارد.

«مارک تامپسون» (صداپیشه آثاری همچون لاک‌پشت‌های نینجا، Star Wars: Visions و Pokémon) به عنوان صداپیشه راوی اصلی بازی هنرنمایی کرده است. صدای او همراه و راهنمای بازی‌کنندگان در جریان قصه بیستون خواهد بود.

بازی «قصه بیستون» (The Tale of Bistun) در تاریخ 22 تیر 1401 برای پی سی (از طریق استیم و اپیک استور)، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری اس و ایکس باکس سری ایکس عرضه خواهد شد.

شما می‌توانید همین حالا این بازی را در استیم به لیست خرید خود اضافه کنید. پیش‌فروش بازی به زودی آغاز خواهد شد و اطلاعات بیشتر از بازی نیز منتشر می‌شوند.

همچنین می‌توانید از استیم دموی بازی را هم دانلود و تجربه کنید. 

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*