اپل تی وی پلاس اولین پیش نمایش سری انیمیشن Duck & Goose را منتشر کرد


امید دلیری 11 تیر 1401 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

اپل تی وی پلاس اولین پیش نمایش سری انیمیشن Duck & Goose را منتشر کرد. سرویس تلویزیونی اپل ، پیش نمایشی از جدیدترین سری انیمیشن مخصوص کودکان خود را منتشر کرد. این سری انیمیشن جدید که اردک و غاز (Duck & Goose) نام دارد ، بر اساس کتاب هایی با همین نام نوشته Tad Hills ساخته شده است. جدیدترین اخبار فیلم ها ، سریال ها و نمایش های +Apple TV را در بخش اپل تی وی مجله اینترنتی سیبو دنبال کنید.

اپل سری انیمیشن Duck & Goose را به عنوان اولین برنامه از مجموعه جدید تابستانی محتوای خانوادگی +Apple TV معرفی کرد. پخش این سری انیمیشن قرار است از تاریخ 8 ژوئيه آغاز شود. ظاهراً سایر محتوا و برنامه های جدید اپل تی وی پلاس اواخر تابستان به نمایش در می آیند. اپل علاوه بر انتشار پیش نمایش ، توضیح مختصری در مورد این سری انیمیشن منتشر کرده است. به گفته اپل ، این سری انیمیشن بر اساس مجموعه کتاب‌های برنده جایزه “اردک و غاز” نوشته Tad Hills ساخته شده است. دوستان پَردار (اردک و غاز) نمی‌توانستند متفاوت‌تر از این باشند. اما آن‌ها فهمیده‌اند که چگونه بهترین خود را برای یکدیگر به نمایش بگذارند.

Tad Hills نویسنده و تصویرگر سری انیمیشن Duck & Goose می باشد. کتاب‌های محبوب کودکان و نوجوانان او در فهرست پرفروش‌ترین‌های نیویورک تایمز قرار گرفته‌اند. این سری انیمیشن جدید قرار است از روز جمعه، 8 جولای در +Apple TV پخش شود. اپل با ساخت این سری انیمیشن ، محتوای مخصوص کودکان اپل تی وی پلاس را بیش از پیش افزایش می دهد. از دیگر محتوای مخصوص کودکان این پلتفرم می توان به Stillwater ، Luck و Pinecone & Pony اشاره کرد.

کاربران می توانند محتوای اپل تی وی پلاس را با اشتراک ماهانه 4.99 دلار تماشا کنند. همچنین می توانند از طریق بسته اشتراک Apple One به نمایش های اپل تی وی پلاس دسترسی داشته باشند.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*