Apple Music Live با کنسرت Mary J.Blige در ماه جولای ادامه می یابد


امید دلیری 11 تیر 1401 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

Apple Music Live با کنسرت Mary J.Blige در ماه جولای ادامه می یابد. مری جی بلایژ ملکه هیپ هاپ در مجموعه کنسرت های Apple Music Live شرکت خواهد کرد. کنسرت او در ماه جاری (ژوئیه) برگزار خواهد شد. جدیدترین اخبار اپل را در مجله اینترنتی سیبو دنبال کنید.

به عنوان بخشی از مجموعه کنسرت های اپل موزیک، Mary J.Blige در 13 ژوئیه در کاخ یونایتد در نیویورک اجرای زنده خواهد داشت. طرفداران محلی می توانند برای دریافت یک بلیت رایگان ثبت نام کنند. اگرچه بلیط ها بر اساس اولویت ارائه می شوند. طرفدارانی که در نزدیکی منطقه نیویورک زندگی نمی کنند – یا کسانی که نمی توانند بلیط تهیه کنند – می توانند این اجرا را در Apple Music در تاریخ 27 ژوئیه مشاهده کنند. اپل در رابطه با اجرای زنده مری جی بلایژ می گوید :

فقط به مدت یک شب ، Mary J.Blige در نیویورک اجرای زنده خواهد داشت تا از زندگی اش در آهنگ قدردانی کند. بیایید مری را در یک شب موسیقایی و پر از داستان بصورت زنده در 13 ژوئیه تماشا کنید. سپس می توانید این اجرای زنده را به طور انحصاری در Apple Music در تاریخ 27 جولای تماشا کنید. ملکه هیپ هاپ ، Apple Music Live را فقط برای یک شب به کاخ تاریخی یونایتد در نیویورک می‌برد. شما می توانید برای تهیه بلیت رایگان این کنسرت اختصاصی ثبت نام کنید. همچنین می توانید برای تماشای این اجرای زنده انحصاری در تاریخ 27 ژوئیه در اپل موزیک آماده شوید.

کنسرت مری جی بلایژ در Apple Music Live به دنبال دو کنسرت پقبلی این سرویس برگزار می شود. ماه گذشته ، Lil Durk رپر معروف در این پلتفرم اجرای زنده برگزار کرد. پیش از آن ، هری استایلز در ماه مه در این پلتفرم کنسرت برگزار کرد.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*