اپل تی وی پلاس اولین پیش نمایش سریال Best Foot Forward را منتشر کرد


امید دلیری 12 تیر 1401 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

اپل تی وی پلاس اولین پیش نمایش سریال Best Foot Forward را منتشر کرد. این سریال کمدی خانوادگی بر اساس داستان واقعی جاش ساندکوئیست (Josh Sundquist) ورزشکار پارالمپیک ساخته شده است. این سریال جدید قرار است از 22 ژوئیه پخش می‌شود. جدیدترین اخبار فیلم ها ، سریال ها و نمایش های +Apple TV را در بخش اپل تی وی مجله اینترنتی سیبو دنبال کنید.

سریال Best Foot Forward بر اساس کتاب Just Don’t Fall نوشته جاش ساندکوئیست ساخته شده است. این سریال داستان Josh Dubin دوازده ساله را دنبال می کند. او پس از مدتی که در خانه درس خوانده ، به مدرسه دولتی می رود. این موضوع باعث می شود که او با یک چالش رو به رو شود. چالشی مبنی بر اینکه اگر همکلاسی هایش پای مصنوعی او را ببینند ، چه واکنشی خواهند داشت.

سریال Best Foot Forward توسط Matt Fleckenstein برای اپل تی وی پلاس ساخته شده است. او بیشتر بخاطر تهیه کنندگی سریال iCarly شناخته می شود. چهار قسمت اول این سریال کمدی توسط Victor Nelli Jr کارگردانی شده است. او بیشتر بخاطر کارگردانی سریال The Wonder Years شناخته می شود. Josh Sundquist در کنار Joel S. Rice از کمپانی Muse Entertainment و Meghan Mathes Jacobs به عنوان تهیه کننده اجرایی فعالیت می کند. بازیگرانی که در سریال Best Foot Forward حضور دارند :

  • Logan Marmino
  • Stephen Schneider
  • Joy Suprano
  • Peyton Jackson
  • Trinity Jo-Li Bliss

اپل تی وی پلاس نمایش های متعددی که شخصیت‌های دارای معلولیت را نشان می‌دهند، پخش کرده است. از جمله فیلم CODA که برنده جایزه اسکار بهترین فیلم 2022 شد. نمایش‌های دیگر عبارتند از El Deafo که داستان یک خرگوش ابرقهرمان که از سمعک استفاده می کند را دنبال می‌کند.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*