متا کیف پول دیجیتال Novi را می بندد


امید دلیری 12 تیر 1401 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

متا کیف پول دیجیتال Novi را می بندد. به گفته وبسایت Bloomberg ، متا به آزمایش کیف پول دیجیتال مشکل دار خود پایان داد. متا گفته است که این کیف پول در تاریخ 1 سپتامبر 2022 بسته می‌شود. این شرکت همچنین از کاربران خواسته که وجوه خود را در اسرع وقت برداشت کنند. اخبار داغ تکنولوژی را در مجله اینترنتی سیبو دنبال کنید.

از ماه سپتامبر، کاربران دسترسی به کیف پول دیجیتال Novi خود را از دست خواهند داد. همچنین از تاریخ 21 جولای دیگر نمی توانند به آن پول اضافه کنند. به گفته متا اگر شخصی فراموش کند که موجودی باقیمانده خود را برداشت کند، این شرکت تلاش می کند که وجوه را به حساب بانکی یا کارت نقدی اضافه شده به سرویس منتقل کند. متا این کیف پول را در ماه اکتبر سال گذشته متا اکتبر گذشته برای کاربران ایالات متحده و گواتمالا عرضه کرد.

کیف پول دیجیتال Novi در ابتدا برای پشتیبانی از تراکنش‌های سریع و رایگان Diem (ارز دیجیتال متا) ساخته شد. اما چالش‌های نظارتی متا را مجبور کرد که با Coinbase شریک شود تا به جای آن از Paxos stablecoin (USDP) استفاده کند. متا به صراحت اعلام کرد که همچنان قصد دارد بعداً پشتیبانی از Diem را اضافه کند. با این حال همه چیز در پایان سال 2021 و تا سال 2022 شروع به فروپاشی کرد.

قبل از اینکه شرکت فیس بوک به عنوان متا شناخته شود، Diem با نام Libra نیز شناخته می شد. این پروژه ارز دیجیتال بر سر روابط خود با فیس بوک مورد بررسی قرار گرفت. به طوری که گروه مستقل پشت Libra در تلاش برای فاصله گرفتن از فیس بوک، نام پروژه را به Diem تغییر داد. اعضای مجلس سنای ایالات متحده اندکی پس از راه‌اندازی پروژه Novi در اکتبر 2021 از متا خواستند آن را تعطیل کند.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*