سیستم مورد نیاز بازی The Day Before اعلام شد


Matin 13 تیر 1401 4 دقیقه مطالعه
iOS 14

بازی The Day Before از جمله عناوین جدید سبک MMO است که تا همین چند روز پیش در صدر چارت موردانتظارترین بازی‌های استیم قرار داشت. فضای پساپاندمی و استفاده از المان‌های واقع‌گرایانه باعث شده تا بسیاری از بازی‌کنان شیفته آن شوند. استودیو توسعه‌دهنده با آپدیت صفحه استیم، سیستم مورد نیاز The Day Before را رسماً اعلام کرد. شاهد سیستم متوسطی هستیم که البته نیازمند حافظه رم زیادی است.

بازی The Day Before از جمله جهان‌باز است که در آمریکا پساپاندمی روایت می‌شود. پس از آنکه ویروس مهیبی تمام جهان را در بر گرفت؛ اکثر انسان‌ها به زامبی‌ و موجودات وحشی تبدیل شده‌اند و به‌صورت گله‌ای زندگی می‌کنند. تنها تعداد اندکی از انسان‌ها سالم مانده‌اند که این افراد، همان بازی‌کنان هستند. شما همراه دیگر گیمرها از سراسر جهان در این دنیای فلاکت‌زده برای یافتن غذا، سلاح و اتومبیل تا سر حد مرگ تلاش خواهید کرد و خواهید جنگید.

The Day Before

سیستم مورد نیاز The Day Before

از آنجایی که بازی جدید استودیو FNTASTIC ماهیت آنلاین دارد؛ قادر به دانلود آن به صورت آفلاین نخواهید بود. این اثر همچنین در مارس سال آینده میلادی منتشر می‌شود و هنوز زمان زیادی تا شروع تجربه جدید باقی مانده است؛ قبل از آنکه برای دانلود بازی تهییج شوید؛ بهتر است نگاهی به سیستم مورد نیاز The Day Before بیندازید و ببینید که آیا کامپیوتر شما قادر به اجرای بازی هنگام انتشار خواهد بود یا خیر؟

طبق اطلاعات اعلام‌شده، اجرای بازی با کمترین گرافیک نیازمند پردازنده اینتل Core i5-4430 یا AMD FX-6300 است. میزان حافظه رم حداقل نیز 10 گیگابایت اعلام شده است که نسبت به بازی‌های مشابه بیشتر است. در ادامه نیازمند کارت گرافیک انویدیا GTX 960 یا AMD Radeon R7 370 خواهید بود. دایرکت ایکس 11 برای نصب بازی کافی است و در نهایت 75 گیگابایت فضای خالی نیاز دارید. این رقم با انتشار آپدیت‌های جدید افزایش خواهد یافت.

سیستم پیشنهادی The Day Before نیز توسط استودیو اعلام شده است. برای اجرای بازی با گرافیک نرمال کافی است پردازنده اینتل Core i5-6600K یا AMD Ryzen 5 1600 را در اختیار داشته باشید. میزان حافظه رم در این حالت نیز 16 گیگابایت اعلام شده است. کارت گرافیک انویدیا GTX 1060 یا AMD Radeon RX 580 برای اجرا با سیستم پیشنهادی کافی است. در نهایت نیازمند 75 گیگابایت فضای خالی برای نصب هستید. نصب بازی روی حافظه SSD پیشنهاد می‌شود.

همان‌طور که خواندید، سیستم چندان قدرتمندی نیاز ندارید و اکثر کامپیوترهای امروزی می‌توانند این اثر MMO را اجرا کنند. در ادامه نگاهی به جزئیات کامل سیستم مورد نیاز The Day Before بیندازید. نظر شما در مورد این بازی چیست؟

حداقل سیستم مورد نیاز :

  • سیستم‌عامل: Windows 7, Windows 8.1, Windows 10
  • پردازنده: Intel Core i5-4430 / AMD FX-6300
  • حافظه رم: 10 گیگابایت
  • کارت گرافیک: NVIDIA GeForce GTX 960 2GB / AMD Radeon R7 370 2GB
  • دایرکت‌ایکس: Version 11
  • فضای خالی: 75 گیگابایت

سیستم پیشنهادی :

  • سیستم‌عامل: Windows 7, Windows 8.1, Windows 10
  • پردازنده: Intel Core i5-6600K / AMD Ryzen 5 1600
  • حافظه رم: 16 گیگابایت
  • کارت گرافیک: NVIDIA GeForce GTX 1060 6GB / AMD Radeon RX 580 4GB
  • دایرکت‌ایکس: Version 11
  • حافظه خالی: 75 گیگابایت
برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*