اپل به سفارش تولید سریال Government Cheese نزدیک شده است


امید دلیری 14 تیر 1401 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

اپل به سفارش تولید سریال Government Cheese نزدیک شده است. طبق گزارش‌های جدید ، اپل در حال نزدیک شدن به سفارش ساخت سریال جدیدی به نام پنیر دولتی می باشد. سریالی که قرار است David Oyelowo در آن نقش آفرینی کند. جدیدترین اخبار فیلم ها ، سریال ها و نمایش های +Apple TV را در بخش اپل تی وی مجله اینترنتی سیبو دنبال کنید.

سریال Government Cheese بر اساس فیلم کوتاهی به همین نام از Paul Hunter ساخته می شوند. Paul Hunter در کنار Aeysha Carr این سریال جدید را تولید می کند. Aeysha Carr بیشتر بخاطر تولید سریال های Brooklyn Nine-Nine و The Carmichael Show شناخته می‌شود. وبسایت Variety در گزارش جدید خود به این سریال اشاره کرده است. به گفته این وبسایت ، اپل به ثبت سفارش سریال پنیر دولتی نزدیک شده است.

سریال Government Cheese داستان مردی به نام Hampton Chambers را دنبال می کند که اخیراً از زندان آزاد شده است. او تلاش می‌کند تا گذشته جنایتکارانه‌اش را فراموش کند و خانواده‌اش را به دست آورد. همه این ها در حالی اتفاق می افتند که او در پردازش لحظات مداخله الهی می باشد. به نظر می‌رسد این امر با فرکانس فزاینده اتفاق می‌افتد.

David Oyelowo

در ابتدا ، Paul Hunter و David Oyelowo فیلم کوتاه پنیر دولتی را به کمپانی MACRO و اپل نشان دادند. هر دو کمپانی به عنوان استودیوهای مشترک این سریال جدید را خواهند ساخت. Paul Hunter ، Aeysha Carr و David Oyelowo تهیه کنندگان اجرایی این سریال نیز می باشند. Jelani Johnson ، Marta Fernandez ، Charles D. King و Ahmadou Seck دیگر تهیه کنندگان اجرایی این سریال خواهند بود.

سریال پنیر دولتی در واقع دومین همکاری اپل و David Oyelowo می باشد. این بازیگر همچنین برای حضور در سریال Wool اپل تی وی پلاس با اپل قرارداد امضاء کرده است.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*