نسل هشتم اپل واچ ممکن است دارای مدل 47 میلی متری باشد


امید دلیری 14 تیر 1401 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

نسل هشتم اپل واچ ممکن است دارای مدل 47 میلی متری باشد. شایعات جدید حاکی از آن است که اپل واچ سری 8 می تواند در سه اندازه عرضه شود. بزرگ ترین مدل دارای نمایشگر 1.99 اینچی است که حدود 2 میلی متر بلندتر از نسل قبلی می باشد. اخبار اپل را در مجله اینترنتی سیبو دنبال کنید.

اپل از زمان معرفی و عرضه اپل واچ در سال 2015، این ساعت هوشمند را در دو اندازه عرضه کرده است. این روند ممکن است به لطف یک مدل بزرگتر جدید که می تواند 47 میلی متر باشد، تغییر کند. Ross Young تحلیلگر زنجیره تأمین نمایشگرها ، سابقه بسیار خوب و دقیقی در مورد افشای نمایشگرهای محصولات اپل دارد. او به تازگی به سوال شخصی در مورد اندازه نمایشگر نسل هشتم اپل واچ پاسخ داده است.

به گفته Ross Young ، اندازه صفحه نمایش جدید 1.99 اینچ خواهد بود که نشان دهنده مدلی با اندازه حدود 47 میلی متر می باشد. این یک جهش قابل توجه از بزرگترین مدل موجود در حال حاضر (45 میلی‌متری) است که صفحه‌نمایش 1.9 اینچی دارد. سه نسل اول اپل واچ دارای نمایشگرهای 38 و 42 میلی متری بودند. سپس نسل چهارم تا ششم دارای نمایشگرهای 40 و 44 میلی متری بودند. در نهایت، اپل واچ سری 7 این اندازه را به 41 میلی متر و 45 میلی متر افزایش داد که به لطف انحنای صفحه نمایش روی لبه ها بود. اپل از زمان معرفی نسل هفتم ، اندازه جدیدی را برای اپل واچ معرفی نکرده است.

مدل 47 میلی متری نسل هشتم اپل واچ یک مدل بزرگتر جدید خواهد بود و احتمالاً به مجموعه ای از بندهای خاص خود نیاز دارد. انتظار می رود اپل واچ سری 8 در ماه سپتامبر در کنار سری آیفون 14 معرفی شود.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*