عکس فاش شده از قاب‌های سری آیفون 14 ، شایعات مربوط به مدل پلاس یا مکس را تأیید می‌کند


امید دلیری 18 تیر 1401 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

عکس فاش شده از قاب‌های سری آیفون 14 ، شایعات مربوط به مدل پلاس یا مکس را تأیید می‌کند. به تازگی یک عکس ظاهری از قاب های سری آیفون 14 فاش شده که گزارش ها و شایعات قبلی را تأیید می کند. گزارش ها و شایعاتی مبنی بر وجود یک نسخه غیر پرو با صفحه نمایش بزرگ که آیفون 14 پلاس یا مکس نامیده می شود. جدیدترین اخبار اپل را در مجله اینترنتی سیبو دنبال کنید.

قبل از فاش شدن عکس قاب‌های سری آیفون 14 ، شایعات و گزارش های متعددی از سری آیفون 14 منتشر شدند. چندی پیش عکس پنل نمایشگرهای سری آیفون 14 نیز منتشر شده بود. عکسی که پنل های شیشه ای جلویی هر چهار مدل آیفون 14 را نشان می داد. ظاهراً پنل‌های مدل های پرو دارای طراحی Pill-and-Hole می باشند. همچنین دارای حاشیه‌های کمی نازک‌تر و نسبت تصویر بلندتر می باشند. 

اکنون یک کاربر در سایت Weibo (رسانه اجتماعی چینی) عکس قاب‌های سری آیفون 14 منتشر کرده است. عکسی که گفته می‌شود تولیدکنندگان لوازم جانبی برای نشان دادن سری آیفون 14 فاش کرده اند. پست اصلی وبسایت Weibo متعاقبا توسط کاربری به نام Duanrui در توییتر منتشر شد. او بیشتر به دلیل انتشار عکس‌های لو رفته از بسته‌بندی آیفون 13 در آن زمان شناخته شده است.

مهم‌تر از همه این است که عکس فاش شده ، مدل غیر پرو با صفحه‌نمایش بزرگ مورد انتظار را آیفون 14 پلاس نامیده است. این مورد قبلاً شایعه نشده بود و هیچ ادعایی مبنی بر اینکه این نام رسمی است وجود ندارد. DuanRui جزئیات بیشتری به اشتراک نگذاشته است.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*