جزئیات آپدیت تابستانی بازی رایگان Bloodhunt اعلام شد


Matin 19 تیر 1401 5 دقیقه مطالعه
iOS 14

استودیو Sharkmob رسماً جزئیات آپدیت تابستانی بازی Bloodhunt را اعلام کرد. بازی بتل رویال Vampire The Masquerade: Bloodhun تابه‌حال محتوای مختلفی دریافت کرده و وقت آن است که با ویژگی‌های جدید بازی از جمله یک حالت رقابتی جدید آشنا شویم که بازی را از حالت تک‌بعدی بتل رویال خارج می‌کند و فرصت تازه‌ای برای تجربه بخش‌های جدید در اختیار بازی‌کنان قرار می‌دهد.

آپدیت جدید Bloodhunt طبق آخرین اخبار بازی در تاریخ چهاردهم ژوئیه (23 تیر ماه) روز پنج‌شنبه منتشر می‌شود و بازی‌کنان می‌توانند ماجراجویی خود را آغاز کنند. این آپدیت شامل حالت Deathmatch تیمی است و می‌توان فارغ از روند بتل رویال به‌صورت مبارزه تیمی نیز به بازی پرداخت. بازی‌کنان در کنار حالت جدید، می‌توانند از نقشه، سلاح‌های تازه و البته باگ‌های برطرف شده استفاده کنند و تجربه‌ای بهتر داشته باشند.

آپدیت تابستانی Bloodhunt

آپدیت تابستانی Bloodhunt

یکی از مهم‌ترین محتواهای آپدیت Bloodhunt، افزودن حالت 8v8 رقابتی است. بازی‌کنان در این حالت می‌توانند جنگ بزرگی را علیه هم آغاز کنند و از سلاح‌های مختلف و ویژگی‌های مخصوص شخصیت‌ها برای حذف تیم حریف استفاده کنند. استودیو همچنین تصمیم گرفته تا از مدل انتشار آپدیت فصلی بگریزد و سعی کند تا روند به‌روزرسانی بازی را سرعت بخشد. این تصمیم در واکنش به انتقادات در مورد کند بودن روند افزودن محتوای جدید اعمال شده است.

بازی‌کنان از این به بعد باید انتظار دریافت آپدیت‌های مداوم و کوچک‌تر را داشته باشند. طبق گفته دیوید سیرلند، مدیر تولید بازی بلادهانت، تیم توسعه‌دهنده معتقد است که مدل انتشار آپدیت‌های فصلی برای تیم‌های کوچک آنها مناسب نیست و فشار کاری زیادی به آنها وارد می‌شود. روند انتشار آپدیت جدید Bloodhunt سریع‌تر می‌شود؛ اما محتوای کمتری هر بار ارائه می‌شود.

آپدیت Bloodhunt

حالت رقابتی جدید

حالت 8v8 از روز 23 تیر ماه به‌صورت آزمایشی در دسترس قرار می‌گیرد. روند این حالت بدین‌صورت است که بازی‌کنان پس از کشته شدن، دوباره زنده می‌شوند و محدودیتی در این مورد وجود ندارد. هر تیمی که بتواند به امتیاز نهایی برسد، برنده خواهد بود. این حالت در پنج منطقه نقشه پراگ جریان دارد و نقشه‌های آن کوچک‌تر از حالت بتل رویال است. در عین حال، بتل پس تابستانی نیز 100 آیتم مختلف را با قیمت 6 دلار ارائه می‌دهد.

بخش‌های تازه‌ای به نقشه اصلی بتل رویال افزوده می‌شوند. از جمله آنها باید به Venture اشاره کرد به ایستگاه قطار اضافه می‌شود و تغییرات دیگری در ساختمان‌ها و مناطق دیگر اعمال می‌شود. منطقه Elysium نیز با انتشار آپدیت Bloodhunt‌ فعال می‌شود و می‌توانید به آن سر بزنید. سلاح‌های جدید بازی نیز شامل چاقو و دیلم هستند. در پایان باگ‌های متفاوتی برطرف شده و کیفیت گرافیکی بازی نیز افزایش یافته است. آپدیت جدید، کارکرد دسته PS5 را بالا می‌برد و تجربه کلی را بهبود می‌بخشد.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*