راک‌استار: بازی GTA 6 فراتر از سطح انتظارات بازی‌کنان خواهد بود


Matin 19 تیر 1401 5 دقیقه مطالعه
iOS 14

یک دهه از انتشار بازی GTA V توسط شرکت راک‌استار می‌گذارد و این شرکت آمریکایی در این مدت با انتشار آپدیت کافی برای GTA Online، طرفداران را سرگرم کرده است؛ اما طاقت‌ها به سر آمده است. ساخت بازی GTA 6 مدتی پیش رسماً تائید شد و از تولید بازی آگاه شدیم. راک‌استار در مطلب خبری تازه‌ای به انتقادات پیرامون عدم انتشار آپدیت Red Dead Online واکنش نشان داده و نوشته است که کیفیت بازی GTA 6 فراتر از حد انتظار بازی‌کنان خواهد بود و به این منظور، روند انتشار آپدیت‌های جدید، کند خواهد شد.

طرفداران بازی رد دد آنلاین در طی سال گذشته خود را به آب و آتش زدند تا منظور خود را به راک‌استار برسانند؛ اما آپدیت تازه‌ای منتشر نشد. عده‌ای از بازی‌کنان تصمیم گرفته‌اند تا مراسم ختم Red Dead Online را در یکی از حالت‌های چندنفره برگزار کنند و این اتفاق روز سیزدهم ژوئیه رخ می‌دهد. راک‌استار در بیانیه تازه‌اش به نکته مهمی اشاره کرد که کمتر به چشم مخاطبان آمد و آن‌هم کیفیت بازی GTA 6 بود.

طبق گفته راک‌استار، کیفیت بازی GTA 6 از حد انتظار بازی‌کنان فراتر خواهد بود و به‌منظور اینکه کیفیت به چنین سطحی دست پیدا کند، تمامی منابع در اختیار این بازی قرار گرفته است. راک‌استار به‌صورت مداوم در حال کاهش توسعه‌دهندگان پروژه‌های جانبی و گماردن آن‌ها روی پروژه تولید جی تی ای 6 است. این مسئله باعث لغو ریمستر بازی GTA IV و همچنین رد دد ریدمپشن شد. راک‌استار دیگر آپدیت محتوایی برای Red Dead Online منتشر نمی‌کند تا توسعه جی تی ای جدید با تمام قوا پیش رود.

کیفیت بازی GTA 6

کیفیت بازی GTA 6

طبق آخرین گزارش‌ها، انتشار بازی GTA 6 برای سال 2024 یا 2025 برنامه‌ریزی شده است. گزارش‌های پیشین از روند تولید آشفته GTA VI خبر می‌داد و دوران کرونا، مشکلات متعددی برای این استودیو ایجاد کرد. راک‌استار با اطلاع از سطح انتظار بازی‌کنان از نسخه جدید نوشت که این بازی باید از سطح انتظار فراتر رود و به نیازهای طرفداران پاسخ دهد. این بدین معنی است که جی تی ای جدید حتی بهتر از شایعات و گمانه‌زنی‌ها خواهد بود.

شایعات بسیار زیادی در مورد نسخه جدید مجموعه Grand Theft Auto بیان شده است. برای نمونه خبر تازه‌ای به موتور گرافیکی GTA VI پرداخت و فهمیدیم که نسخه جدید موتور Rage حتی از آنریل انجین 5 نیز قدرت بیشتری دارد. در عین حال شایعاتی به وجود بخش رول‌پلی در جی تی ای 6 اشاره دارند و گزارش‌هایی از وجود چندین شهر و سفر به آمریکا جنوبی منتشر شده است. طبق آخرین اخبار بازی، یکی از شخصیت‌های اصلی بازی نیز مؤنث خواهد بود.

راک‌استار تابه‌حال در مورد کیفیت بازی GTA 6 اظهارنظر نکرده بود؛ اما هدف آن‌ها گذر از سطح انتظار طرفداران و سورپرایز کردن آن‌هاست. نظر شما چیست؟

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*