ظاهراً حالت کم مصرف اپل واچ در watchOS 9 هنوز در حال توسعه است


امید دلیری 20 تیر 1401 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

ظاهراً حالت کم مصرف اپل واچ در watchOS 9 هنوز در حال توسعه است. Mark Gurman از وبسایت Bloomberg در جدیدترین خبرنامه Power On خود به این موضوع اشاره کرده است. به گفته او ، حالت Low Power Mode برای اپل واچ هنوز در حال توسعه می باشد. این حالت تقریباً همزمان با عرضه عمومی watchOS 9 در اواخر سال جاری، در دسترس قرار می گیرد. جدیدترین اخبار اپل را در مجله اینترنتی سیبو دنبال کنید.

اپل واچ از قبل دارای حالت ذخیره انرژی Power Reserve mode بوده است. حالتی که فقط زمان را روی صفحه نمایش می دهد تا عمر باتری حفظ شود. با این حال Gurman معتقد است که حالت کم مصرف توسعه یافته ، امکان استفاده از اپلیکیشن ها و سایر ویژگی ها را در در این حالت فراهم می کند. Gurman برای اولین بار گزارش داد که این ویژگی از ماه آوریل در حال توسعه است. اما اپل این ویژگی را هنگام پیش نمایش watchOS 9 در کنفرانس توسعه دهندگان 2022 WWDC خود در ژوئن ، معرفی نکرد.

Mark Gurman معتقد است که اپل می‌تواند حالت کم مصرف جدید را در تاریخ دیگری معرفی کند. دقیقاً مانند صفحه قفل جدید برای iOS 16 که پس از 2022 WWDC معرفی شد. انتظار می رود watchOS 9 در ماه سپتامبر همراه با اپل واچ سری 8، یک اپل واچ جدید SE و یک مدل جدید مقاوم تر منتشر شود. گورمن قبلاً ادعا کرده بود که این حالت می تواند یک ویژگی انحصاری سخت افزاری باشد. در واقع این ویژگی ممکن است به اپل واچ سری 8 و احتمالاً سایر مدل های جدید محدود شود.

Mark Gurman در خبرنامه امروز خود اظهار داشت که حالت Low Power Mode ممکن است با برخی از ویژگی های جدید ساعت هوشمند اپل کار کند.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*