اپل تی وی پلاس سریال غارت (Loot) را برای فصل دوم تمدید کرد


امید دلیری 21 تیر 1401 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

اپل تی وی پلاس سریال غارت (Loot) را برای فصل دوم تمدید کرد. این سریال کمدی پس از دریافت نقدهای مثبت از بینندگان و منتقدان برای فصل دوم نیز تمدید شد. Maya Rudolph از ستارگان این سریال می باشد که نقش Molly Novak را بازی می کند. جدیدترین اخبار فیلم ها ، سریال ها و نمایش های +Apple TV را در بخش اپل تی وی مجله اینترنتی سیبو دنبال کنید.

در سریال غارت ، Molly Novak یک زندگی رویایی دارد. چرا که او صاحب جت‌های شخصی، یک عمارت وسیع و یک یات می باشد و هر چیزی که دلش می‌خواهد را می تواند داشته باشد. اما وقتی شوهر 20 ساله‌اش به او خیانت می‌کند، او علناً مارپیچ می‌شود. این امر باعث می شود که او شروع به تولید مطبوعات بد کند. او سپس در کمال تعجب می‌فهمد که صاحب یک بنیاد خیریه می باشد. این بنیاد خیریه که توسط Sofia Salinas (با بازی MJ Rodriguez) اداره می‌شود، از Molly می‌خواهد از تولید مطبوعات بد دست بردارد.

فصل اول سریال غارت – Loot شامل ده قسمت بود. این سریال توسط Alan Yang و Matt Hubbard نوشته و تولید شده است. هر دوی آن ها برنده جایزه Emmy نیز هستند. Alan Yang با فیلم های Little America و Master of None شناخته می شود. Matt Hubbard هم با فیلم های 30 Rock و Forever شناخته می شود. Maya Rudolph علاوه بر بازی در این سریال ، یکی از تهیه کنندگان آن نیز می باشد. Natasha Lyonne ، Danielle Renfrew Behrens و Dave Becky نیز تهیه کنندگان این سریال می باشند.

Matt Cherniss سرپرست برنامه‌ریزی +Apple TV در رابطه با تمدید این سریال گفته :

با تشکر از مایا، آلن، مت، و کل بازیگران و تیم خلاق فوق‌العاده با استعداد که نمایشی پر از شخصیت‌های جذاب و دوست‌داشتنی و لحظات خنده‌دار و دل‌انگیز در طول هر قسمت خلق کرده‌اند. این سریال قلب مخاطبان جهانی را تسخیر کرده است و ما بی صبرانه منتظر فصل دوم هستیم.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*