سرویس PlayStation Stars از سوی شرکت سونی معرفی شد


Matin 23 تیر 1401 4 دقیقه مطالعه
iOS 14

طبق جدید‌ترین اخبار بازی، شرکت سونی اقدام به معرفی سرویس PlayStation Stars (پلی استیشن استارز) کرده است که به موجب آن کاربران کنسول‌های پلی استیشن می‌توانند با انجام چالش‌های متنوع، آیتم‌های مختلف به دست آورده و موجودی حساب کاربری خود را افزایش دهند.

شرکت سونی به‌تازگی سرویس پلی استیشن پلاس جدید را در دسترس کاربران پلتفرم‌های پلی استیشن قرار داده است. این سرویس دارای سه سطح مختلف است که با خریداری اشتراک هر یک از آن‌ها به مزایای متفاوتی دست پیدا می‌کنید. اما برنامه‌های شرکت Sony به PS Plus جدید ختم نشده و این شرکت سرویس تازه‌ای را با نام پلی استیشن استارز معرفی کرده است.

سرویس PlayStation Stars یک برنامه وفاداری است که به واسطه آن کاربران پلتفرم‌های پلی استیشن می‌توانند با انجام کارهای مختلف، پاداش به دست بیاورند. این سرویس در اواخر سال جاری در دسترس قرار گرفته و پیوستن به آن هیچ‌گونه هزینه‌ای برای علاقه‌مندان ندارد. سرویس پلی استیشن استارز شامل کمپین‌های مختلف و متعدد از جمله تجربه روزانه بازی‌ها، دریافت تروفی‌های خاص، پیروزی در مسابقات و به دست آوردن تروفی پلاتینیوم پیش از دیگر بازیکنان است که با انجام آن‌ها پاداش دریافت خواهید کرد.

با انجام هر یک از موارد گفته شده، بازیکنان امتیاز وفاداری (Loyalty Point) به دست می‌آورند که به واسطه آن می‌توانید موجودی والت خود را بالا ببرید یا آیتم خاصی را از فروشگاه پلی استیشن خریداری کنید. آن دسته از اعضای سرویس PlayStation Stars که اشتراک سرویس پلی استیشن پلاس را در اختیار داشته باشند، می‌توانند با خریداری محتوا‌های موجود در فروشگاه پلی استیشن، امتیاز وفاداری دریافت کنند.

سرویس PlayStation Stars پلی استیشن استارز

اعضای PS Plus امتیاز بیشتری در PlayStation Stars دریافت می‌کنند

در کنار مزایای ذکر شده، سرویس PlayStation Stars دارای آیتم‌های کلکسیونی دیجیتالی است. بر اساس توضیحات شرکت سونی، این آیتم‌ها مواردی هستند که طرفداران پلی استیشن از آن‌ها لذت می‌برند. از بین آیتم‌های کلکسیونی دیجیتالی سرویس پلی استیشن استارز می‌توان به مجسمه کاراکتر‌های محبوب و نمادین از بازی‌ها و دیگر اشکال سرگرمی و دستگاه‌هایی که یادآور تاریخچه سونی هستند، اشاره کرد.

آیتم‌های کلکسیونی دیجیتالی سرویس PlayStation Stars ثابت نبوده و همواره احتمال آن وجود دارد که آیتم‌های بسیار کمیاب یا مواردی که جمع‌آوری آن‌ها به شدت سرگرم‌کننده است، به سرویس مذکور اضافه شوند. شرکت سونی خاطر نشان کرده است که این جنبه‌ها، تنها آغاز سرویس پلی استیشن استارز هستند و به مرور زمان این سرویس تکامل پیدا کرده و موارد بیشتری در دسترس قرار می‌گیرد. سرویس PlayStation Stars هم‌اکنون در مرحله آزمایش اولیه بوده و در اواخر سال جاری به صورت منطقه‌ای در دسترس قرار می‌گیرد. جزئیات بیشتری از سرویس مذکور در ماه‌های آینده ارائه خواهد شد.

نظر شما در مورد سرویس PlayStation Stars چیست؟ به نظر شما این سرویس با استقبال بازیکنان رو‌به‌رو خواهد شد؟ آیا شرکت سونی قصد دارد در قالب پلی استیشن استارز با سرویس Microsoft Rewards رقابت کند؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*