مراسم ختم بازی Red Dead Online توسط طرفداران برگزار شد


Matin 23 تیر 1401 4 دقیقه مطالعه
iOS 14

سلام به همراهان عزیز سیبو با شما هستیم با یک خبر درباره Red Dead Online یک سال از زمان انتشار آخرین آپدیت بزرگ Red Dead Online‌ به نام Blood Money می‌گذرد و با اعلام پایان پشتیبانی توسط راک‌استار، طرفداران مراسم ختم این بازی را برگزار کردند. راک‌استار هفته گذشته رسماً پایان روند انتشار آپدیت محتوایی برای رد دد آنلاین را اعلام کرد و این مسئله باعث شد تا طرفداران، تصمیم به برگزاری مراسم خداحافظی در سرور آنلاین گرفتند و برای آخرین بار گرد هم آمدند.

توجه روی توسعه بازی GTA 6 باعث شده تا راک‌استار فرصت انتشار آپدیت عظیم برای Red Dead Online‌ را نداشته باشد.

این در حالی است که همچنان آپدیت‌های کوچک برای بازی منتشر می‌شود؛ اما این روند نیز به آرامی کند می‌شود و هر بار، افراد بیشتری به تیم توسعه جی تی ای اضافه می‌شوند. تمرکز روی GTA VI باعث شد تا پروژه ریمستر GTA IV و Red Dead Redemption کنار گذاشته شود و راک‌استار ممکن است پس از انتشار بازی جدید، بار دیگر سراغ آن‌ها رود.

اتفاقات اخیر باعث شد تا طرفداران تصمیم به برگزاری مراسم ختم Red Dead Online‌ بگیرند و به مناسبت انتشار آخرین آپدیت بازی، گرد هم‌آیند و به این شکل اعتراض خود را نشان دهند. بیان این ایده باعث شد تا هشتگ RedDeadFuneral جان بگیرد و در توییتر به‌شدت داغ شود. هزاران نفر از کاربران، تصاویر و کلیپ‌هایی از مراسم ختم مجازی بازی منتشر کردند و برای نمونه عده‌ای در قبرستان بازی گرد هم آمدند و عده‌ای نیز تنها لحظات به‌یادماندنی بازی را به اشتراک گذاشتند.

مراسم ختم Red Dead Online

خداحافظی با Red Dead Online

راک‌استار اعلام کرده که آپدیت جدید همچنان برای رد دد آنلاین منتشر می‌شود؛ اما این آپدیت‌ها شامل محتوای فصلی جدید نخواهند بود و تنها تجربه بازی بهبود می‌یابد و همچنین تعدادی رویدادهای ویژه در دسترس قرار می‌گیرند. حالت‌های جدید اندکی گسترش می‌یابند و مراحل تلگرام بیشتر در ادامه سال اضافه می‌شوند. راک‌استار معتقد است که GTA 6 باید فراتر از حد انتظار بازی‌کنان باشد و در نتیجه تمام نیروی انسانی و منابع باید روی این بازی متمرکز شود.

گزارش‌ها حاکی از لغو نسخه نسل نهم Red Dead Redemption 2 است.

این بازی قرار بود برای PS5 و Xbox Series منتشر شود و گرافیک بازی را ارتقاء دهد. در عین حال تولید بازی جی تی ای 6 نیز طبق گفته راک‌استار به‌خوبی پیش می‌رود. به‌تازگی جزئیات از موتور بازی GTA VI منتشر شد که نشان داد این بازی در نوع خود انقلابی خواهد بود و جزئیات گرافیکی باورنکردنی دارد. در حال حاضر هیچ اطلاعاتی از این بازی در دست نیست و شایعات نیز قابل استناد نیستند. نظر شما در مورد مراسم ختم Red Dead Online چیست؟‌ آیا شما هم در این مراسم شرکت کردید؟

 

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*