آنتی چیت Rainbow Six Siege شیوه‌های جدید تقلب را تشخیص می‌دهد


Matin 23 تیر 1401 5 دقیقه مطالعه
iOS 14

متقلبان و هکرها همانند دیگر بازی‌های آنلاین گریبان‌گیر بازی Rainbow Six Siege شده‌‌اند و مدت‌هاست که با تغییر قوانین بازی، بردهای ساده کسب می‌کنند. آنتی چیت Rainbow Six Siege در فصل جدید بازی به نام Vector Glare آپدیت تازه‌ای دریافت کرده که رفتار چیترها را بهتر تشخیص می‌دهد و شیوه‌های تازه برای تقلب کردن را کشف می‌کند.

آنتی چیت رینبو سیکس با شروع فصل جدید آپدیت شد و یوبی سافت بالاخره جزئیات تغییرات این سیستم را اعلام کرد. فصل جدید بازی با آپدیت کردن نقشه‌ها و اپراتورها و رابط کاربری همراه شده و یوبی سافت بار دیگر نشان داد که ارزش زیادی برای بازی‌کنان قائل است. یکی از تغییرات مهم، قابلیت مسدود کردن حساب بازی‌کنانی بود که رفتار مخرب دارند و با استفاده از ابزارهای تقلب، بازی را برای دیگران خراب می‌کنند.

سیستم آنتی چیت Rainbow Six Siege قبلاً تنها رفتارهای به‌خصوص را تشخیص می‌داد و این باعث شد تا هکرها به شیوه‌های دیگری رو بیاورند. برای نمونه اگر یکی از هکرها، هم‌تیمی خود را حذف کند یا گجت بقیه را سرقت کند و گلوله بی‌نهایت فعال کند؛ سریعاً توسط سیستم جدید تشخیص داده می‌شود و حساب کاربری او مسدود می‌شود. تعدادی از بازی‌کنان کاری می‌کردند که پس از کشتن اعضای تیم، هیچ امتیاز منفی برای آن‌ها در نظر گرفته نشود و این مسئله نیز توسط آنتی چیت جدید تشخیص داده می‌شود.

آنتی چیت Rainbow Six Siege

آنتی چیت Rainbow Six Siege

یکی شیوه‌های تقلب در بازی رینبو سیکس، شلیک با دست خالی و بدون استفاده از تفنگ بود. این شیوه تقلب نیز توسط آنتی چیت تشخیص داده می‌شود و فضای بازی با شروع فصل امن‌تر شده است. بخشی از رفتار متقلبان بازی تنها با هدف تخریب بازی دیگران انجام می‌شد و هدف، کسب برد و امتیاز نبود.

تیم توسعه‌دهنده بازی می‌گوید که فرایند افزودن اطلاعات جدید به الگوریتم آنتی چیت تغییر یافته و در نتیجه هوش سیستم برای کشف متقلبان تقویت شده است. تغییرات جدیدی در راه هستند که اعمال آن‌ها اندکی زمان می‌برند؛ اما متقلبان بیشتری کشف و مسدود خواهند شد که در نهایت فضای بازی را امن می‌کند. آنتی چیت Rainbow Six Siege تا حدودی توانسته جلوی موجی از هکرها و متقلبان بازی را بگیرد و از آنجایی که بازی رایگان نیست؛ چیترها کمتر دست به خطر می‌زنند.

یوبی سافت در ادامه نوشت که اگر با ارور قطعی سرور هنگام پیدا کردن مسابقه مواجه شده‌اید؛ آپدیت تازه‌ای در حال آماده شدن است که این ایراد را برطرف می‌کند.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*