اپل تی وی پلاس اولین پیش نمایش سریال Five Days at Memorial را منتشر کرد


امید دلیری 25 تیر 1401 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

اپل تی وی پلاس اولین پیش نمایش سریال Five Days at Memorial را منتشر کرد. این پیش نمایش نشان می‌دهد که چگونه طوفان کاترینا فقط آغاز وحشتی بود که مردم در مرکز پزشکی مموریال با آن روبرو شدند. این سریال قرار است از تاریخ 12 اوت در اپل تی وی پلاس پخش شود. جدیدترین اخبار فیلم ها ، سریال ها و نمایش های +Apple TV را در بخش اپل تی وی مجله اینترنتی سیبو دنبال کنید.

سریال Five Days at Memorial توسط John Ridley و Carlton Cuse بر اساس رمانی به همین نام نوشته Sheri Fink که برنده جایزه Pulitzer شد ساخته شده است. این سریال 5 روز اول حوادث پس از طوفان کاترینا را در بیمارستان مموریال در New Orleans شرح می دهد. داستان این سریال چگونگی تأثیر طوفان کاترینا بر افرادی که در بیمارستان مموریال هستند را در روزهای پس از طوفان روایت می کند. با افزایش سیل و کاهش منابع، کارمندان بیمارستان با تصمیمات غیرقابل تصوری مواجه می شوند. 

این سریال همچنین کادر پزشکی بیمارستان مموریال به سرپرستی دکتر Pou را روایت می کند. سوالی که پیش می آید این است که آیا آن ها واقعاً به بیماران خدمت کردند یا نه.

پیش نمایش منتشر شده نشان می دهد که چگونه تحقیقات دادستان کل ، معمای 45 جسد پیدا شده در بیمارستان را حل می کند. بازیگرانی که در این سریال حضور دارند شامل :

  • Vera Farmiga
  • Cherry Jones
  • Robert Pine
  • Cornelius Smith Jr
  • Adepero Oduye
  • Julie Ann Emery

سریال Five Days at Memorial دارای 8 قسمت می باشد. سه قسمت اول این سریال در تاریخ 12 اوت منتشر می شوند. قسمت های دیگر نیز بطور هفتگی پخش می شوند. کاربران می توانند نمایش های اپل تی وی پلاس را با اشتراک ماهانه 4.99 دلار تماشا کنند. 

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*