Kuo می گوید تقاضای سری آیفون 14 در چین روند رو به رشد نسل قبلی را ادامه می دهد


امید دلیری 26 تیر 1401 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

Kuo می گوید تقاضای سری آیفون 14 در چین روند رو به رشد نسل قبلی را ادامه می دهد. Ming-Chi Kuo تحلیلگر TF Securities و محصولات اپل در توییت جدید خود به این موضوع اشاره کرده است. او معتقد است که تقاضای بالقوه برای مدل های آیفون 14 در چین همچنان در حال رشد خواهد بود. جدیدترین اخبار اپل را در مجله اینترنتی سیبو دنبال کنید.

Ming-Chi Kuo در توییت جدید خود گفته است که ادامه مکالمات او با توزیع‌کنندگان و خرده‌فروشان در چین، او را به این باور رسانده است. باوری مبنی بر این که تقاضای سری آیفون 14 در این کشور ، روند در حال افزایش خواهد داشت. به گفته Kuo ، خروج هوآوی از بازار 5G یکی از دلایل این باور می باشد. تحریم و محدودیت هوآوی توسط ایالات متحده ، تأثیرات بسیار مخربی بر این شرکت گذاشت. مثلاً باعث شد این شرکت قادر به تأمین بسیاری از قطعات و فناوری‌های اصلی خود نباشد. به این ترتیب اپل تقریباً بر بازار گوشی‌های هوشمند پیشرفته در چین تسلط پیدا کرده است.

Kuo معتقد است که شکاف ایجاد شده توسط هوآوی به این معنی است که تعداد کاربران آیفون در بازار چین نسبت به قبل بیشتر شده است.

آخرین پیش بینی کو بر اساس پیش بینی قبلی است که در اواخر ژوئن به اشتراک گذاشته بود. این تحلیلگر در توییتی در 30 ژوئن گفت که تقاضای سری آیفون 14 می تواند بیشتر از سری آیفون 13 باشد. این ادعا بیسیار قابل توجه است. زیرا گفته می شود آیفون 13 فروش بهتری نسبت به سری های قبلی خود دارد. به نظر می رسد اپل به تقاضای بالقوه نیز توجه کرده است. در اوایل ماه جولای، دو منبع زنجیره تأمین گفتند که این شرکت انتظار دارد تقاضای بیشتری برای آیفون 14 نسبت به سری آیفون 13 داشته باشد.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*