احتمال عرضه مک بوک پرو مجهز به تراشه های M2 Pro و M2 Max تا پاییز امسال


امید دلیری 27 تیر 1401 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

احتمال عرضه مک بوک پرو مجهز به تراشه های M2 Pro و M2 Max تا پاییز امسال. گزارشی جدید ادعا می‌کند مدل‌های مجهز به تراشه M2 Pro و M2 Max مک‌بوک پرو می‌توانند در پاییز امسال وارد بازار شوند. به این ترتیب دومین و سومین تراشه نسل M2 اپل ممکن است ظرف چند ماه آینده معرفی شوند. جدیدترین اخبار اپل را در مجله اینترنتی سیبو دنبال کنید.

تراشه های جدید نسل M2 اپل ، نزدیکتر از همیشه

اپل در جریان کنفرانس WWDC 2022، تراشه‌ M2 خود را با مک بوک ایر جدید و مک‌بوک پرو 13 اینچی معرفی کرد. اگر گزارش جدید درست باشد ، تراشه های M2 Pro و M2 Max می‌توانند ظرف چند ماه آینده معرفی شوند. Mark Gurman از وبسایت Bloomberg در آخرین خبرنامه Power On خود به این نکته اشاره کرده است. به گفته او ، اپل یک برنامه داخلی تهاجمی برای تراشه های M2 Pro و M2 Max دارد. احتمالاً این تراشه ها در مک‌بوک پرو ۱۴ و ۱۶ اینچی جدید استفاده می شوند. انتظار می رود این مدل ها در پاییز یا حداقل اوایل سال ۲۰۲۳ عرضه شوند.

Mark Gurman قبلاً گفته بود که یک مک بوک پرو مجهز به تراشه M2 Pro در کنار یک مک مینی جدید در راه است. با این حال، او در آن زمان گفت که این محصولات ظرف یک سال آینده عرضع می شوند و زمان‌بندی دقیق‌تری ارائه نکرد. مدل‌های ۱۴ و ۱۶ اینچی مک‌بوک پرو که مجهز به تراشه های جدید می باشند ، ممکن است تا پاییز امسال معرفی شوند. اما این امر این خطر را به همراه خواهد داشت که مدل‌های مجهز به تراشه های M1 Pro و M1 Max ، زودتر از نسخه‌های معمولی مک قدیمی شوند.

غول فناوری نسخه‌های اولیه تراشه اپل سیلیکون خود را را در پاییز 2021 عرضه کرد. بنابراین عرضه تراشه های جدید در پاییز 2022 معادل یک چرخه یک ساله است. نه چرخه 1.5 ساله یا دو ساله که معمولاً شاهد آن بودیم. گفته می شود که کاربران نباید انتظار زیادی در مورد تغییرات فیزیکی داشته باشند. زیرا طراحی ها احتمالاً یکسان باقی می مانند.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*