سریال Ferrari بر اساس زندگی انزو فِراری در راه اپل تی وی پلاس


امید دلیری 27 تیر 1401 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

سریال Ferrari بر اساس زندگی انزو فِراری در راه اپل تی وی پلاس. این سریال جدید بر یک دوره پنج ساله از زندگی انزو فِراری – Enzo Ferrari تمرکز دارد. جدیدترین اخبار فیلم ها ، سریال ها و نمایش های +Apple TV را در بخش اپل تی وی مجله اینترنتی سیبو دنبال کنید.

سریال Ferrari از بیوگرافی “فِراری رِکس” اثر Luca Dal Monte الهام گرفته است. این سریال دوران دراماتیک بین سال‌های 1956 و 1961 را به تصویر می‌کشد. دورانی که انزو فِراری در میان تراژدی خانوادگی ، تیم مسابقه‌ای خود را از اول بازسازی کرد. به گزارش هالیوود ریپورتر، Steven Knight سازنده و Stefano Sollima کارگردان این سریال می باشند. از تهیه کنندگان اجرایی این سریال می توان به Lorenzo Mieli و Paolo Sorrentino اشاره کرد.

Steven Knight در بیانیه‌ای گفته :

از اینکه چنین داستان هیجان‌انگیزی را درباره این مرد افسانه‌ای و برند نمادینش تعریف می‌کنم هیجان‌زده هستم. زندگی فوق‌العاده انزو فِراری با سفر شخصی و حرفه‌ای دراماتیک او تعریف می‌شود و فِراری تجلیل از یک انسان فوق‌العاده پیچیده و جذاب است.

سریال Ferrari دومین نمایش با سوژه ماشین های سوپراسپرت‌ می باشد که در ماه‌های اخیر برای +Apple TV معرفی شده است. چندی پیش اعلام شد فیلمی درباره فرمول یک با بازی برد پیت در راه اپل تی وی پلاس می باشد. این فیلم 30 روز قبل از اینکه راهی پلتفرم استریم اپل شود، در سینماها اکران خواهد شد.

اپل سابقه طولانی با فِراری دارد. Eddy Cue (نیروی سابق اپل) از سال 2012 جزء هیئت مدیره اجرایی فِراری بوده است. Jony Ive (مدیر سابق طراحی اپل) نیز پس از ترک اپل، به دنبال همکاری با فِراری بود.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*