مستند Prince Harry ممکن است بهار 2021 از +Apple TV پخش شود


امید دلیری 14 دی 1399 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

مستند Prince Harry (شاهزاده انگلیس) در سال 2020 برای پخش در +Apple TV در نظر گرفته شده بود. اکنون در بهار 2021 انتظار می رود که این مستند پخش شود. دلایلی مثل انتقال به ایالات متحده ، توقف وظایف رسمی خانواده سلطنتی و همه گیری ویروس COVID-19 باعث تأخیر در پخش این مستند شده اند.

در اصل در آوریل 2019 اعلام شد که شاهزاده هری در حال کار بر روی مجموعه ای برای +Apple TV است. پیش بینی می شد این نمایش در سال 2020 پخش شود.اما منابع ادعا می کنند عوامل زیادی باعث متوقف شدن پخش آن شده اند. افراد داخلی سلطنتی معتقدند که عناصر متعددی در تأخیر این نمایش تأثیرگذار هستند.از جمله همه گیری جهانی ویروس COVID-19 ، تصمیم هری و همسرش مگان مبنی بر توقف انجام وظایف رسمی خانواده سلطنتی در مارس 2020 و متعاقب آن رفتن به ایالات متحده.

هیچ تاریخ انتشار رسمی برای مستند Prince Harry وجود ندارد.اما انتظار می رود این مستند بهار 2021 از +Apple TV پخش شود. این مستند راجع به سالها فعالیتهای هری برای مبارزه با بیماریهای روحی است. این مستند در مورد سلامت روحی و روانی در سراسر جهان خواهد بود ، نه فقط در انگلیس. هری در سال 2019 گفت: امیدواریم که این مجموعه مثبت ، روشنگرانه و فراگیر باشد. من بسیار افتخار می کنم که در کنار اُپرا در این مستند مهم کار می کنم.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*